MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb dat ook, ik denk bijna elke vrouw wel. is inderdaad vet wat niet synchroon verdeeld is onderhuids.
Al vanaf mijn 15e heb ik het..
Ik ga vanmiddag weer Cuppen hiervoor, dat is nu de 4e keer en dat werkt wel, maar je benen worden bont en blauw en blijft lang blauw dus je moet geen sexy date hebben erna :roflol:
Ik vind je altijd sexy @Lies ook bont en blauw?

• Haha
Waarderingen: LJ
Het is ook deels erfelijk bepaald. Door te bewegen en te zorgen dat het beter doorbloed is, kun je het grootste gedeelte wegkrijgen. Je kunt ook een ding met van die houten pinnen erop nemen en daarmee iedere dag masseren. Maar dat is geen garantie dat het compleet weggaat. Eigenlijk heet het panniculose, cellulitis is een ontsteking🤓
thanks, sporten is zeker wel een must fysiek en mentaal helaas heeft niet iedereen die affiniteit.

Screenshot_20220722-163159_Video Player.jpg
Screenshot_20220722-163339_Video Player.jpg

heb je al die jaren nniet gesport? Als het met cuppen weg gaat, zal het met sporten niet meer terugkomen lijkt mij.
vraag ff aan je behandelaar
Nee al die jaren niet gesport, erg he, zo zonde denk ik nu, wtf was ik aan het doen met mijn leven ??????

Dat cuppen moet je vaak herhalen geven ze aan, uiteindelijk is het resultaat maximaal en is het onderhoud 1x per maand of 2 weken zelfs.
Ben nu 4 keer geweest dus nog ff volhouden.

Het is ook deels erfelijk bepaald. Door te bewegen en te zorgen dat het beter doorbloed is, kun je het grootste gedeelte wegkrijgen. Je kunt ook een ding met van die houten pinnen erop nemen en daarmee iedere dag masseren. Maar dat is geen garantie dat het compleet weggaat. Eigenlijk heet het panniculose, cellulitis is een ontsteking🤓
ja heel erg genetisch, en als je niet blijft masseren gaat het vet gewoon weer terug naar zijn oude verdeling.
weggaan zal het ook niet helemaal maar duidelijk minder zie ik wel al. dat mag ook wel voor al dat pijn lijden :D

Nee al die jaren niet gesport, erg he, zo zonde denk ik nu, wtf was ik aan het doen met mijn leven ??????

Dat cuppen moet je vaak herhalen geven ze aan, uiteindelijk is het resultaat maximaal en is het onderhoud 1x per maand of 2 weken zelfs.
Ben nu 4 keer geweest dus nog ff volhouden.
zeker zonde want je wil toch ((langer) fit blijven.
....en de endorfines die vrijkomen na een afmattende workout zijn verslavend ..

• Like
Waarderingen: LJ
Terug
Naar boven