MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

O ja natuurlijk. We moeten hier selectief rekening houden met een ander. Ga toch weg. Wat een grap dit forum🤣.

Als je weet wat ik allemaal hier heb moeten slikken. Hypocrietie ten top hier.

Toen was er ook niemand die er iets van zei, ik moest er maar tegen kunnen, Maar bij een vrouw springen ze meteen in de bres🤣
Pleur toch op man🤣
Mij maakt het niet uit dat je haar aanvalt. Je gekozen opmerking is alleen super zwakzinnig.

Mij maakt het niet uit dat je haar aanvalt. Je gekozen opmerking is alleen super zwakzinnig.
Dat zal best.
Die opmerkingen worden hier dagelijks x10 gemaakt.
Ik kan niet ruiken dat ze iets mankeert wat dat betreft.
En ik houd met niemand rekening .
Dat doen ze andersom ook niet.

This is the internet, deal with it
En anders druk je op de negeer knop, zeiden ze toen ook tegen mij toen ik met de grond gelijk werd gemaakt

4907F78C-9C0A-4F5C-8BFE-B98A14270777.jpeg

35dagen nog. Nu geen foto’s meer tot de shoot😅
Top ga zo door.

Als je wil gaan we lekker uit eten na de shoot voor de vrede, uiteraard op mijn kosten.

Echt wel, dat lees je toch.
Ik neem geen shit terug. Behalve fysieke bedreigingen uiten etc moet iedereen ermee kunnen dealen.
Zo was het verhaal toch? Ik ben maar een avatar op internet. Maak je niet druk
Mannen mag je wel aanvallen dat zijn inderdaad de gebruiksvoorwerpen.

Vrouwen houd ik niet zo van ok just chill ik snap dat die opmerking haar behoorlijk heeft kunnen kwetsen.
Je weet dat ik ook voor een geintje in ben maar ja ik vind dit persoonlijk net te ver gaan.

Mannen mag je wel aanvallen dat zijn inderdaad de gebruiksvoorwerpen.

Vrouwen houd ik niet zo van ok just chill ik snap dat die opmerking haar behoorlijk heeft kunnen kwetsen.
Je weet dat ik ook voor een geintje in ben maar ja ik vind dit persoonlijk net te ver gaan.
Dat mag jij vinden henk👍

Ik kan niet ruiken wat iemand mankeert.

Blijkbaar. Nogmaals. Alles kan en mag toch?. Als ik had geweten van haar probleem had ik hem niet gemaakt, maar dat wist ik niet .
Ach joh, niks aan de hand man.
Je wordt behandeld alsof je iemand de dood toe wenst terwijl je weet dat ie terminale kanker heeft.

Maarja, zijn weer vrouwen in de kwestie. Dus er moet weer maximaal gesimpd worden :roflol:

Haha, het standaard "is het die tijd van de maand" grapje... Kan zelfs die shit ondertussen al niet meer? :roflol:
Kan prima maar als ik haar reactie daarna zie snap ik dat een dergelijke opmerking in haar situatie pijnlijk is.

@Zeenius trek het je aub niet teveel aan ok ik vind je een toegevoegde waarde hier!

Je wordt behandeld alsof je iemand de dood toe wenst terwijl je weet dat ie terminale kanker heeft.

Maarja, zijn weer vrouwen in kwestie. Dus er moet weer maximaal gesimpd worden :roflol:
Toen wisten ze ook van me verleden, werd alleen maar harder op getrapt.

Maak me ook niet druk. Het zijn maar een stel avatars op internet😛

Maarja, zijn weer vrouwen in de kwestie. Dus er moet weer maximaal gesimpd worden :roflol:
Vrouwen zijn oestrogeen gedreven in tegenstelling tot mannen die testosteron gedreven zijn.
Dit is dan ook de reden dat vrouwen zich dingen veel meer aantrekken als mannen.

Kan prima maar als ik haar reactie daarna zie snap ik dat een dergelijke opmerking in haar situatie pijnlijk is.
Er is niemand die niet begrijpt dat het in dit specifiek geval wat onhandig valt. Maarja, met zoveel mensen kun je natuurlijk niet alles ruiken :)

Terug
Naar boven