AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb hier meegekregen dat je vooral geen rekening moet houden met andermans gevoelens.
prima hoor. ik heb jou, zover ik weet, nergens aangevallen. maar nu ik weet dat het jou toch niks boeit allemaal, zal ik er ook geen rekening mee houden mocht ik je een keer neer willen halen :thumb:

prima hoor. ik heb jou, zover ik weet, nergens aangevallen. maar nu ik weet dat het jou toch niks boeit allemaal, zal ik er ook geen rekening mee houden mocht ik je een keer neer willen halen :thumb:
Be my guest.
Dan druk ik je gewoon op negeer😍 kan jij ook doen

Het is niet slecht bedoelt in deze in een jaar tijd een paar kg zwaarder is voor een beginner niet gek.

Just chill en geniet van het proces.
Komt goed begin steeds meer tevreden te raken. Moet nog wel wat kg’s eraf maar het einde kun je ook nog 2kg aan vocht kwijtraken.

Kleding zorgt ervoor dat jou gewrichten beter/sneller/langer warm blijven en dus blessure preventief. Dat het buiten 30 graden is wilt niet zeggen dat jou gewrichten ook meteen ready2go zijn, geld ook voor lange broek op legday (kniegewricht). Tevens helpt het met zweten, wat goed is voor je poriën/huid die toch toch al wat te verduren hebben als je gear gebruikt.
Quell bullshit. Ik snap wel dat je een coach nodig hebt. Je lichaam is constant rond de 36graden. Besef je dat?

• Haha
Waarderingen: AK
Me gewicht is nu 71.2. Met nog 35dagen te gaan voor mijn gevoel ben ik stukken droger als vorig jaar terwijl ik toen 69.3 was
Je hebt nu meer massa ook dan 1 jaar terug, + onder begeleiding een cut lijkt me ook 10x fijner helemaal in jouw situatie, kan me nog herinneren dat er halve discussies in je log waren vorig jaar over wat je moest doen (diet break/refeed days/calorieën verlagen etc) iedereen had wel wat te melden

Komt goed begin steeds meer tevreden te raken. Moet nog wel wat kg’s eraf maar het einde kun je ook nog 2kg aan vocht kwijtraken.
Dankje om te herhalen wat je iedere dag zegt. Na een halve dag het forum niet te bezoeken was ik dit compleet vergeten.

Je hebt nu meer massa ook dan 1 jaar terug, + onder begeleiding een cut lijkt me ook 10x fijner helemaal in jouw situatie, kan me nog herinneren dat er halve discussies in je log waren vorig jaar over wat je moest doen (diet break/refeed days/calorieën verlagen etc) iedereen had wel wat te melden
Ja had zieke stress toen zat toen al op 1650kcal terwijl ik nog totaal niet droog was😂. Nu zit ik op 3lage dagen 2100 en nog op 1 hoge dag 2600kcal. Het is super fijn om niet te hoeven nadenken, je weet dat de keuzes die worden gemaakt je naar succes brengen als ze je opvolgt

Terug
Naar boven