Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Die opmerking had je beter niet kunnen maken inderdaad @ak lol

Wie draagt er nu midden zomer 30 graden buiten, binnen een trui, maar wel een korte broek?
Om er buffer uit te zien, enigste reden. Had hij potloodpoten gehad dan had hij waarschijnlijk ook een animal oversized lange broek aan.
Vriend van me doet dit ook met het gedacht dan meer vocht te verliezen (wat je daarna gewoon weer bijhoud) maar goed ieder zen ding. :rolleyes:

Bekijk bijlage 563204
Begin eindelijk goed droog te worden
Sport Arena Eindhoven

L @PartyMarty
M @jhonfromtokyo
R @ak

PB me voor een meet and greet sessie, waar maakt niet uit.

6510D283-9359-4D67-B183-C855D64E627F.jpeg
groningen?😂

jij zegt zelf dat ik mensen aanspreek op domme reacties? ik heb nergens gezegd dat ik ze dom vindt. dat zijn jouw woorden.

ik heb helaas m’n baarmoeder moeten weghalen. erg kwetsend van jou om deze aanname te maken op basis van een aantal reacties.
Zo ben ik.

Heb hier meegekregen dat je vooral geen rekening moet houden met andermans gevoelens.

O ja natuurlijk. We moeten hier selectief rekening houden met een ander. Ga toch weg. Wat een grap dit forum🤣.

Als je weet wat ik allemaal hier heb moeten slikken. Hypocrietie ten top hier.

Toen was er ook niemand die er iets van zei, ik moest er maar tegen kunnen, Maar bij een vrouw springen ze meteen in de bres🤣
Pleur toch op man🤣

Om er buffer uit te zien, enigste reden. Had hij potloodpoten gehad dan had hij waarschijnlijk ook een animal oversized lange broek aan.
Vriend van me doet dit ook met het gedacht dan meer vocht te verliezen (wat je daarna gewoon weer bijhoud) maar goed ieder zen ding. :rolleyes:
Kleding zorgt ervoor dat jou gewrichten beter/sneller/langer warm blijven en dus blessure preventief. Dat het buiten 30 graden is wilt niet zeggen dat jou gewrichten ook meteen ready2go zijn, geld ook voor lange broek op legday (kniegewricht). Tevens helpt het met zweten, wat goed is voor je poriën/huid die toch toch al wat te verduren hebben als je gear gebruikt.

Terug
Naar boven