- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Zometeen IP Ban van @wovano krijgen of wa?Kun je het wat uitgebreider vertellen. Denk dat ik hier onderzoek naar wil doen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zometeen IP Ban van @wovano krijgen of wa?Kun je het wat uitgebreider vertellen. Denk dat ik hier onderzoek naar wil doen.

Volgens mij ben je over tijd met je middagmedicatieKun je het wat uitgebreider vertellen. Denk dat ik hier onderzoek naar wil doen.

Hopelijk
Je dacht toch niet dat ik me gek laat maken door een of andere mafkees op het internet

Geen stress op vakantie, nee je wordt niet kleiner. Sterker nog,na een paar weekjes rust ga je weer als een speer. Goed drinken en je eiwitten eten. Bier mit bradwurstJe dacht toch niet dat ik me gek laat maken door een of andere mafkees op het internet![]()
Nee gek ben je alJe dacht toch niet dat ik me gek laat maken door een of andere mafkees op het internet![]()

Ja daarom wil ik graag @LJ als vrouw he.Volgens mij ben je over tijd met je middagmedicatie![]()
Pff 52 jaar, looking good

ben ik de enige die direct een duik wil nemen?Na een wandeling van 2.5 uur dit moois mogen zien 😍 route er naar toe was ook geweldig.
![]()

Wauw! Echt super mooi. Waar is dat?Na een wandeling van 2.5 uur dit moois mogen zien 😍 route er naar toe was ook geweldig.
![]()
Goeie vraag. Italië 🇮🇹
Prachtig. Dolomieten?Na een wandeling van 2.5 uur dit moois mogen zien 😍 route er naar toe was ook geweldig.
![]()
Ziet er goed uit. Bolle kop is ook weg. Nu nog iets minder boos kijken

Ik word nog droger. Nog 30dagen tot de shootZiet er goed uit. Bolle kop is ook weg. Nu nog iets minder boos kijken![]()
schoenen mag je aanhouden, want je weet maar nooit....