ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Jij zet er ook geen druk op hè 😂 gaat wel goed komen hoop ik✌️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij zet er ook geen druk op hè 😂 gaat wel goed komen hoop ik✌️
Ge bent lekker onderweg man. Ga zo door Meeuwke
Stress heb ik sowieso ik wil gewoon presteren en het maximale eruit halen. Als het net niet droog genoeg is baal ik als een stekkerJij zet er ook geen druk op hè 😂 gaat wel goed komen hoop ik✌️
Maarja ben al 70.4 BW met nog 4/5week te gaan. Gaat nog we 4/5kg afJij zet er ook geen druk op hè 😂 gaat wel goed komen hoop ik✌️
hebben ze niet in ItalíëGeen stress op vakantie, nee je wordt niet kleiner. Sterker nog,na een paar weekjes rust ga je weer als een speer. Goed drinken en je eiwitten eten. Bier mit bradwurst![]()
Ik bedoel voor mij 😂😂 aangezien ik de foto’s moet makenStress heb ik sowieso ik wil gewoon presteren en het maximale eruit halen. Als het net niet droog genoeg is baal ik als een stekker
Jij bent de expert ik weet niks van foto’s maken😂👊🏼Ik bedoel voor mij 😂😂 aangezien ik de foto’s moet maken
Yes!
Vind die bolle kop wel schattig bij hem.Ziet er goed uit. Bolle kop is ook weg. Nu nog iets minder boos kijken![]()
Sauce?
Nee het ruikt er naar cacao door alle milka koeien.ruik je de stikstof daar (van al die schijtkoeien met bel)![]()
Captain?
Die komen uit ZwitserlandNee het ruikt er naar cacao door alle milka koeien.
Ik
Nee, dit was veel te hoog en remote. In het dal wel daar stonden koeien, ezels en paarden. Dat geluid van die bellen was wel echt classic bij de omgeving.ruik je de stikstof daar (van al die schijtkoeien met bel)![]()
al die squats toch ergens goed voorDit is ook in Zwitserland.Die komen uit Zwitserland
Bron: https://www.milka.nl/over-milka/geschiedenis
Dat mocht helaas niet

Waren er echt regels dan, of uberhaupt mensen?