- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik wil geen relatieJe begint wat op Bert te lijken, lekker hoor.
Als je zo verder doet ga je ook door een dame van dit forum getrouwd worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil geen relatieJe begint wat op Bert te lijken, lekker hoor.
Als je zo verder doet ga je ook door een dame van dit forum getrouwd worden.
Als dit via een fotograaf was dan offer ik mij op en schieten we wat meer foto’s 😌. Ruimte zat in de tuin om de blijven slapen 😝
Netjes
Hoelang nog tot fotoshoot?
Lul
27augustus
Kan je lekker shredded te speelplaats terug op, goede timing!
Meteen weer droog bouwen erna. Niet te gek cheaten, gelijk weer een plan met mijn coach. Op de dag zelf ga eten als een god (na de shoot)Kan je lekker shredded te speelplaats terug op, goede timing!
Thx
, me focus ligt nu 100% op bovenkant chest elke oefening is incline of low to high fly'sGewoon iemand met een cameraAls dit via een fotograaf was dan offer ik mij op en schieten we wat meer foto’s 😌. Ruimte zat in de tuin om de blijven slapen 😝
Maar gefeliciteerd man!!

Thanks man. Nu begint het pas
Lekker bezig gast, die rug van jou vind ik erg droog ogen. Die eerste foto adem je uit of niet?
Geen idee eigenlijk thanks man👌🏼Lekker bezig gast, die rug van jou vind ik erg droog ogen. Die eerste foto adem je uit of niet?
Wordt wat zo man, goed bezig!
Rug is al goed droog nu de voorkant nog maar dat gaat goed komen met de kcals drop en de cardio up. 5x30min cardio nu. Ben ook wel echt fit nu, alleen last van lage hartslag s’nachts dat laat ik woensdag ff checken me pa is bezorgd daarom. Maar is gewoon een sportershart.
Hoe laag? Veel cardio + cutten verlaagt mijn hartslag ook altijd best aanzienlijk