- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
beetje clen erbij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beetje clen erbij
Laagste was echt 34 vgm in de nacht. Als ik mijn horloge niet op slapen zet, word ik gwn wakker gemaakt door mijn horlogeHoe laag? Veel cardio + cutten verlaagt mijn hartslag ook altijd best aanzienlijk![]()
Die van mij dropt dan ook behoorlijkHoe laag? Veel cardio + cutten verlaagt mijn hartslag ook altijd best aanzienlijk![]()
Of willen ze geen relatie met jou? Of ben je nu een full red pill player geworden?
Lage hartslag is ok, bij mijn dagen/nachten op hartbewaking zat (lag) ik voortdurend onder de 45/40 zodat het alarm continu afging. Maar dat geeft niet als het regelmatig is.Hoe laag? Veel cardio + cutten verlaagt mijn hartslag ook altijd best aanzienlijk![]()
Veel duursporters hebben dat, je hebt een sporthart. Miguel Indurain had 27 in rust.Laagste was echt 34 vgm in de nacht. Als ik mijn horloge niet op slapen zet, word ik gwn wakker gemaakt door mijn horloge
Ja meeuw is ook al jaren een pro triatleet he. Duursporter in hart en nieren. Denk je aan ultraruns denk je aan meeuw.Veel duursporters hebben dat, je hebt een sporthart. Miguel Indurain had 27 in rust.
Veel duursporters hebben dat, je hebt een sporthart. Miguel Indurain had 27 in rust.
Me pa is gewoon ongerust, die wil dat ik het laat checkenJa meeuw is ook al jaren een pro triatleet he. Duursporter in hart en nieren. Denk je aan ultraruns denk je aan meeuw.
En als je een keer 30min of uurtje plat op de bank gaat liggen en handmatig gaat testen of je pa die controleert je heb je dan alsnog zo'n lage hartslag.Laagste was echt 34 vgm in de nacht. Als ik mijn horloge niet op slapen zet, word ik gwn wakker gemaakt door mijn horloge
Ja dit was ook geen sneer naar jou toeMe pa is gewoon ongerust, die wil dat ik het laat checken
. Maar hij vergelijkt jou met een pro duursporter. Daar heb jij natuurlijk niets aan aangezien jij geen duursporter bent.Als je veel (vaak, lang) traint met gewichten train je ook je hart.Ja dit was ook geen sneer naar jou toe. Maar hij vergelijkt jou met een pro duursporter. Daar heb jij natuurlijk niets aan aangezien jij geen duursporter bent.
Dat is sowieso een goed plan.Me pa is gewoon ongerust, die wil dat ik het laat checken
Doe je btw ook aan outdoor tinderpics met kleren aan of enkel nudes?Ja dit was ook geen sneer naar jou toe. Maar hij vergelijkt jou met een pro duursporter. Daar heb jij natuurlijk niets aan aangezien jij geen duursporter bent.
Van mij hoeft het ook niet hoor de huisarts, maar ik doe het om me pa gerust te stellenJa dit was ook geen sneer naar jou toe. Maar hij vergelijkt jou met een pro duursporter. Daar heb jij natuurlijk niets aan aangezien jij geen duursporter bent.
Tot op zekere hoogte. Je hoeft echt geen resting heart rate van 37 te verwachten van alleen wat gewichtjes pompen. Dat vergt een behoorlijk volume aan cardio.Als je veel (vaak, lang) traint met gewichten train je ook je hart.
OkDoe je btw ook aan outdoor tinderpics met kleren aan of enkel nudes?
Niet op die mafkees reagerenTot op zekere hoogte. Je hoeft echt geen resting heart rate van 37 te verwachten van alleen wat gewichtjes pompen. Dat vergt een behoorlijk volume aan cardio.
Ga ik een keer doen. Maar ff laten checken is denk ik niet verkeerd. Had 1x vergeten mijn horloge op slaap te zetten zat midden in een droom gaat dat ding af schrok me dood.En als je een keer 30min of uurtje plat op de bank gaat liggen en handmatig gaat testen of je pa die controleert je heb je dan alsnog zo'n lage hartslag.
Zon horloge is mooi maar kan ook een vertekend beeld geven natuurlijk. Bandje iets losser bvb.