Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoe laag? Veel cardio + cutten verlaagt mijn hartslag ook altijd best aanzienlijk :)
Lage hartslag is ok, bij mijn dagen/nachten op hartbewaking zat (lag) ik voortdurend onder de 45/40 zodat het alarm continu afging. Maar dat geeft niet als het regelmatig is.

Laagste was echt 34 vgm in de nacht. Als ik mijn horloge niet op slapen zet, word ik gwn wakker gemaakt door mijn horloge
En als je een keer 30min of uurtje plat op de bank gaat liggen en handmatig gaat testen of je pa die controleert je heb je dan alsnog zo'n lage hartslag.
Zon horloge is mooi maar kan ook een vertekend beeld geven natuurlijk. Bandje iets losser bvb.

Ja dit was ook geen sneer naar jou toe :P. Maar hij vergelijkt jou met een pro duursporter. Daar heb jij natuurlijk niets aan aangezien jij geen duursporter bent.
Van mij hoeft het ook niet hoor de huisarts, maar ik doe het om me pa gerust te stellen

@rippedmeeuw Doe maar wat je vader zegt, die maakt zich zorgen. Die ouwe van mij deed dat nooit.
Maar geloof zelf niet teveel van die horloges, en metingen

En als je een keer 30min of uurtje plat op de bank gaat liggen en handmatig gaat testen of je pa die controleert je heb je dan alsnog zo'n lage hartslag.
Zon horloge is mooi maar kan ook een vertekend beeld geven natuurlijk. Bandje iets losser bvb.
Ga ik een keer doen. Maar ff laten checken is denk ik niet verkeerd. Had 1x vergeten mijn horloge op slaap te zetten zat midden in een droom gaat dat ding af schrok me dood.

Een screenshot aan een vriendin over de illegale skate tocht in the city hiero

83F8F746-53D4-4F8A-9868-3EE4C47DFD66.png

Terug
Naar boven