- Waardering
- 8.747
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Op hoeveel % zit je nu dan ? Gemeten of geschat ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op hoeveel % zit je nu dan ? Gemeten of geschat ?
Zeg dit soort shit nou niet

Wacht nou maar af. Ik weet gewoon dat als ik alles op volg en 180% geef deze dagen dat het goed komtZeg dit soort shit nou niet
Nu ga je een verwachtingspatroon creëren bij iedereen
Dat moet je met een korrel zout nemen ben gewoon super trots en super benieuwd naar de foto’sZeg dit soort shit nou niet
Nu ga je een verwachtingspatroon creëren bij iedereen
Terecht. 🤝Dat moet je met een korrel zout nemen ben gewoon super trots en super benieuwd naar de foto’s
Mag ook kerel!Dat moet je met een korrel zout nemen ben gewoon super trots en super benieuwd naar de foto’s
Wat is het nouDat moet je met een korrel zout nemen ben gewoon super trots en super benieuwd naar de foto’s

Mooi verwoord 👌💪Verbazen is voor iedereen een eigen begrip. Meeuw heeft deze cut tot nu toe goed gedaan en hij ziet er gewoon fit en droog uit. Kan altijd beter, maar dat is bij iedereen. Dit is een leer proces die hij meeneemt voor volgende cut waar die gegarandeerd nog droger uit komt.
Het is een wedstrijd tegen jezelf, anders doe je wedstrijden dan is het jij vs de rest.
100 puntenVerbazen is voor iedereen een eigen begrip. Meeuw heeft deze cut tot nu toe goed gedaan en hij ziet er gewoon fit en droog uit. Kan altijd beter, maar dat is bij iedereen. Dit is een leer proces die hij meeneemt voor volgende cut waar die gegarandeerd nog droger uit komt.
Het is een wedstrijd tegen jezelf, anders doe je wedstrijden dan is het jij vs de rest.
Ja... wij zegg'n dan .. 100 punt'n.
Klopt helemaal.Verbazen is voor iedereen een eigen begrip. Meeuw heeft deze cut tot nu toe goed gedaan en hij ziet er gewoon fit en droog uit. Kan altijd beter, maar dat is bij iedereen. Dit is een leer proces die hij meeneemt voor volgende cut waar die gegarandeerd nog droger uit komt.
Weet ik niet
da heij goe doan
Ik vind jouw bijdragen anders ook zeer vermakelijk.Gewoon zo doorgaan dat gezeur van iedereen.
Jij houdt het forum nog leuk met je fotos @rippedmeeuw
En elke bijdrage is ook weer helemaal anders, volkomen onvoorspelbaar.Ik vind jouw bijdragen anders ook zeer vermakelijk.
Nu een fotootje![]()