- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
"word jij nou niet moe van jezelf?"Hallo, ik ben nieuw in de gym, is mijn vorm een beetje oké?
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"word jij nou niet moe van jezelf?"Hallo, ik ben nieuw in de gym, is mijn vorm een beetje oké?
![]()
je bent wel mild vandaagIk zie potentie, maar je moet wel af van die bril, dat vreselijk kapsel en homofiele telefoonhoesje.
Ja, maar dan leest hij een post van jou en komt hij tot de conclusie dat het met hem allemaal wel meevalt.
Integendeel.
Oiii ben eens met alles behalve hoesje, is een mooie telefoonhoesje🤣Ik zie potentie, maar je moet wel af van die bril, dat vreselijk kapsel en homofiele telefoonhoesje.
Je spant ook nog je (op zichzelf goede) buik op een manier waarbij de obliques uitpuilen.Oiii ben eens met alles behalve hoesje, is een mooie telefoonhoesje🤣
Dit zijn gewoon zijn obliques, hoeft die ze niet voor aan te spannen.Je spant ook nog je (op zichzelf goede) buik op een manier waarbij de obliques uitpuilen.
Eensch. Wat korter knippen aan de zijkanten. Kammen, nette scheiding zetten. Lenzen nemen, liefst met blauwe iris. Bloksnorretje laten staan.Ik zie potentie, maar je moet wel af van die bril, dat vreselijk kapsel en homofiele telefoonhoesje.
Ook Thom heeft het warm boys
Laatste loodjes 💪
Nou, waar wacht op je dan? De kaaklijn heb je al, nu de rest nog.Oiii ben eens met alles behalve hoesje, is een mooie telefoonhoesje🤣
Hou die gay alien skull eens recht man. Zo zwaar is hij toch ook weer niet?