Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Klopt, dit kan ellendig gaan uitpakken.

Ik gebruik al sinds jaar en dag fina en keto. Sinds paar dagen weer minox erbij. RU58841 kon ik niet handelen, heb ik weer moeten droppen. Dus nu op zoek naar een alternatief ervoor. Anders wordt het zsm een HT.
En gebruik je minox in combinatie met microneedling? Dat maakt het x100 effectiever. En je moet niet elke dag keto gebruiken lol. En anders zou ik kijken naar dutasteride.

Maar goed, wat is trouwens de reden dat je wilt roiden? Als je denkt dat je daarmee meer vrouwen gaat fixen dan heb ik slecht nieuws voor je. Jij hebt de perfecte twink body waar vrouwen van houden.

En gebruik je minox in combinatie met microneedling? Dat maakt het x100 effectiever. En je moet niet elke dag keto gebruiken lol. En anders zou ik kijken naar dutasteride.

Maar goed, wat is trouwens de reden dat je wilt roiden? Als je denkt dat je daarmee meer vrouwen gaat fixen dan heb ik slecht nieuws voor je. Jij hebt de perfecte twink body waar vrouwen van houden.

Dat laatste kan ik bevestigen.

Nice en lekker droog. Pointer, waarom druk je je schouderkoppen zo ver naar voren bij most musculair?
Zet je schouders breed uit en je borst wat meer omhoog dan oog je nog groter en je lats hebben de kans om echt eruit te poppen.
Ja en post ff een nieuwe foto ervan ;)

Dat laatste kan ik bevestigen.
Lijkt me sterk dat jij dat kan bevestigen, gezien het feit jij een lelleke kop hebt. En daarbij jij een lichaamsvorm die lijkt op Spongebob. Dus kom niet poepen.

Precies wat ik dus ook dacht
Beetje hetzelfde hoe wij tegen te grote nep t**ten/ass aankijken. Alles wat onnatuurlijk oogt wordt door de meeste mensen als onaantrekkelijk beschouwd.

Alleen gay mannen en sommige fit chicks houden van die roided body.

Zo boeiend is het allemaal niet. 77,4kg bij 1,88m nu. Op camera kan het leuk ogen met een flex. Maar gewoon, zo lopend over straat? Ik heb nog een zeer lange weg te gaan voor ik 'te groot' word lol.

Je bent niet zomaar 20kg zwaarder, ook niet met microneedling.
Als je onder de 85kg blijft, en droog als nu. zie je er echt stuk gespierder uit.

btw; microneedling is injecteren met dunne korte naald. Zegt niets over ED,EOD of wanneer je injecteert.

Lijkt me sterk dat jij dat kan bevestigen, gezien het feit jij een lelleke kop hebt. En daarbij jij een lichaamsvorm die lijkt op Spongebob. Dus kom niet poepen.

Heb jij wel vrienden? Je vertoont veel narcistische trekken.

Bedankt voor de vergelijking met SpongeBob, je Patrick ster zal er erg blij mee zijn.

Reden: opschonen.
Nice en lekker droog. Pointer, waarom druk je je schouderkoppen zo ver naar voren bij most musculair?
Zet je schouders breed uit en je borst wat meer omhoog dan oog je nog groter en je lats hebben de kans om echt eruit te poppen.
Ja en post ff een nieuwe foto ervan ;)
Thanks voor tip, zal even oefenen voor de nieuwe check-in en practise / post ik die nog even voor de vergelijk.

Je bent niet zomaar 20kg zwaarder, ook niet met microneedling.
Als je onder de 85kg blijft, en droog als nu. zie je er echt stuk gespierder uit.

btw; microneedling is injecteren met dunne korte naald. Zegt niets over ED,EOD of wanneer je injecteert.
Nee microneedling is gaten in je hoofdhuid of ander lichaamsdeel raggen met een roller of een speciaal apparaatje.

Laatst bewerkt:
Het hele dunne korte naalden en vaker injecteren, komt vanuit mijn generatie.
Sommige zijn nog blijven hangen met 21G 40/50mm in je billetjes

Hier prik je gaten mee in je huid op de plek waar je haargroei ambieert, en dat zou het moeten stimuleren of het werkt geen idee maar ken het principe wel

Bijlagen

• 04F71117-37FE-4F48-A3FC-27C50A29932C.png
    04F71117-37FE-4F48-A3FC-27C50A29932C.png
    313 KB · Weergaven: 54
Terug
Naar boven