- Waardering
- 2.213
Giga chaddd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Giga chaddd
Één van de stille Monsterkes

En als @wovano nog een beetje in shape is na zijn vakantie ook maar ff wat poses Is ook niet makkelijk fotograferen bij een spiegel ivm reflectieLampen getest. Moet ze nog wel beter plaatsen zodat ze niet in het zicht staan maar dit was dus ff testen. @rippedmeeuw gaat wel goedkomenEn als @wovano nog een beetje in shape is na zijn vakantie ook maar ff wat poses
![]()
![]()
Ben niet slecht in shape maar hoef niet op de foto hoorLampen getest. Moet ze nog wel beter plaatsen zodat ze niet in het zicht staan maar dit was dus ff testen. @rippedmeeuw gaat wel goedkomenEn als @wovano nog een beetje in shape is na zijn vakantie ook maar ff wat poses
![]()
![]()
ik geef @rippedmeeuw wel aanwijzingenNee ik zie het

Ja dit had ik niet als eerste setup maar er waren amper stroom plekken en ik wou de lampen niet naast elkaar hebben dus dit was voor nu de enige optie evenIs ook niet makkelijk fotograferen bij een spiegel ivm reflectie

Goed getraind. Maar, is dat op termijn niet slecht voor je beenderengestel, botten en gewrichten zoveel gewicht te moeten dragen? Ik kreeg blessures toen ik aankwam van 70 naar 79 kilo.
Topshape heb je ook naturel fotos?
Heb er zelf ook niet echt last van en ben nu ook 110 plus bij 180.
Ben ook nog weleens 10 a 15 kg zwaarderr geweest. Kleding kopen is dan wel kut nu ook nog maar voor de rest nee.
Vind het belangrijk veel te stretchen en ook cardio te doen
Ja ik ken ze wel die kunnen nog geen 100 meter lopen of een trap op.
Daarom ga ik ook 2x in de week hardlopenJa ik ken ze wel die kunnen nog geen 100 meter lopen of een trap op.
Net zoals die dikke gillis met ze hatseflats. Kun je groot en sterk zijn maar je moet wel een vrouw goed kunnen bevredigen vind ik.

Jij denkt dat die Gillis groot en sterk is ? 😂 die vent heeft zo veel oestrogeen dat het gewoon een wijf is man, 1 schop tegen z’n vette knieën en hij zakt in elkaar en staat nooit meer opJa ik ken ze wel die kunnen nog geen 100 meter lopen of een trap op.
Net zoals die dikke gillis met ze hatseflats. Kun je groot en sterk zijn maar je moet wel een vrouw goed kunnen bevredigen vind ik.
Top bezig gaat echt goed ga zo door![]()
Nog 10dagen de fotoshoot gaat mooi worden! Ben benieuwd wat die laatste week gaat doen💪🏼
Mooie foto's. Toch kaal gegaan voor de zomer ?Lampen getest. Moet ze nog wel beter plaatsen zodat ze niet in het zicht staan maar dit was dus ff testen. nog een beetje in shape is na zijn vakantie ook maar ff wat poses![]()
![]()

Wie gaat er op de foto gezet worden dan?![]()
Nog 10dagen de fotoshoot gaat mooi worden! Ben benieuwd wat die laatste week gaat doen💪🏼