- Waardering
- 2.046
geen last van hahaha kale kop en praat nooit iemand na.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen last van hahaha kale kop en praat nooit iemand na.

In Afrika houden ze bij warm weer hun winterjas aan in de bus.Ik dacht dat alleen mensen uit Afrika nu nog een lange broek aan hadden de t*fus
Hebben ze bussen daar?In Afrika houden ze bij warm weer hun winterjas aan in de bus.
Ze sturen al 40 jaar bemande raketten naar Mars.
Haha ik werk nu 26-32uur als begeleider in de gehandicaptenzorg, merk wel dat dit positieve werking heeft op mijn mentale gezondheid in de cut. Even afleiding en met andere dingen bezig.Moet je eens tijdens je cut in een supermarkt werken, dan heb je echt zin om iedereen uit te halen
Ik kan hier minstens 4 opmerkingen op maken maar ik laat ze achterwege.Haha ik werk nu 26-32uur als begeleider in de gehandicaptenzorg, merk wel dat dit positieve werking heeft op mijn mentale gezondheid in de cut. Even afleiding en met andere dingen bezig.
Geef ons 2Ik kan hier minstens 4 opmerkingen op maken maar ik laat ze achterwege.

Is moderator worden op dit forum niks voor jou?Haha ik werk nu 26-32uur als begeleider in de gehandicaptenzorg, merk wel dat dit positieve werking heeft op mijn mentale gezondheid in de cut. Even afleiding en met andere dingen bezig.
Ik weet ook niet wat me bezieldeIk dacht dat alleen mensen uit Afrika nu nog een lange broek aan hadden de t*fus

Mensen die benen skippen hebben er ook wel een handje van 🙋♂️Ik dacht dat alleen mensen uit Afrika nu nog een lange broek aan hadden de t*fus
Lekker toch? Ik train nu nog steeds met de eerste oefening(en) met een hoodie aan. Langebroek blijft wel aan

Jij bent ook zo cool, zeker ook je capuchon op. 1 setje, om vervolgens je hoody uit te doen en je nieuwe singlet te tonen. Lol.Lekker toch? Ik train nu nog steeds met de eerste oefening(en) met een hoodie aan. Langebroek blijft wel aan![]()
Hoodie is iets te enthousiastLekker toch? Ik train nu nog steeds met de eerste oefening(en) met een hoodie aan. Langebroek blijft wel aan![]()
Dank je!Jij bent ook zo cool, zeker ook je capuchon op. 1 setje, om vervolgens je hoody uit te doen en je nieuwe singlet te tonen. Lol.
Vind het zelf wel fijn, zijn gelukkig niet hele dikke hoodies. Meestal hou ik 'm tot de tweede oefening aan, weet niet waarom maar heb ik altijd wel gedaan.
Jij bent ook zo cool, zeker ook je capuchon op. 1 setje, om vervolgens je hoody uit te doen en je nieuwe singlet te tonen. Lol.