MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Goed getraind. Maar, is dat op termijn niet slecht voor je beenderengestel, botten en gewrichten zoveel gewicht te moeten dragen? Ik kreeg blessures toen ik aankwam van 70 naar 79 kilo.
Zo lang ik niet ga hardlopen of soortgelijke activiteiten zal dat wel meevallen. En zo zwaar ben ik ook weer niet. Weeg nu 108 kg op 186 cm.

Zo lang ik niet ga hardlopen of soortgelijke activiteiten zal dat wel meevallen. En zo zwaar ben ik ook weer niet. Weeg nu 108 kg op 186 cm.
ok, maar zo ontneem je jezelf toch een groot deel van je mannelijkheid vind ik. Echte mannen doen aan hardlopen..

doe eens een Cooper test tot alles zwart wordt voor je ogen en je op de grond bijna ligt te kotsen... Valt moeilijk te begrijpen, echte hardlopers die ook bodybuilding deden begrijpen wat ik bedoel
Ik heb wel redelijk veel 5 km gelopen en langer natuurlijk. Dat bijna out gaan ken ik niet met duursport, alleen van krachttraining. De hoogste hartslag haal ik met fietsen bergop strava sprintje.
Als het langer gaat duren vind ik het mentaal zwaarder worden...als je uren bezig bent.

Ok maar heb je ze na je 40e nog eens in de buurt of onder 20 minuten gelopen?
Rond de 25, snelste 10 km in 48:49
De 5 waren meer om een goede 10 te lopen. Toen 10mijl toen een halve en toen vond ik het mooi geweest. En ben ik weer begonnen met krachttraining.

Rond de 25, snelste 10 km in 48:49
De 5 waren meer om een goede 10 te lopen. Toen 10mijl toen een halve en toen vond ik het mooi geweest. En ben ik weer begonnen met krachttraining.
1660696137376.png

Dit was vrijdag, mijn maximale hartslag kan nog tot 175, dus lang niet voluit in een temperatuur van 33 graden.
Ben 50 jaar...

Terug
Naar boven