ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Meeuw.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeuw.
alweer?
Zo lang ik niet ga hardlopen of soortgelijke activiteiten zal dat wel meevallen. En zo zwaar ben ik ook weer niet. Weeg nu 108 kg op 186 cm.Goed getraind. Maar, is dat op termijn niet slecht voor je beenderengestel, botten en gewrichten zoveel gewicht te moeten dragen? Ik kreeg blessures toen ik aankwam van 70 naar 79 kilo.
er zijn genoeg natty's hierr

ok, maar zo ontneem je jezelf toch een groot deel van je mannelijkheid vind ik. Echte mannen doen aan hardlopen..Zo lang ik niet ga hardlopen of soortgelijke activiteiten zal dat wel meevallen. En zo zwaar ben ik ook weer niet. Weeg nu 108 kg op 186 cm.
Dat komt met de tijd wel..ok, maar zo ontneem je jezelf toch een groot deel van je mannelijkheid vind ik. Echte mannen doen aan hardlopen..
Echte mannen zijn groot en sterk. Hardlopen valt daar niet onderok, maar zo ontneem je jezelf toch een groot deel van je mannelijkheid vind ik. Echte mannen doen aan hardlopen..
Waarom ? De meeste hardlopers zien eruit alsof ze al heel lang op de vlucht zijn. Niet echt mannelijk.ok, maar zo ontneem je jezelf toch een groot deel van je mannelijkheid vind ik. Echte mannen doen aan hardlopen..
Jij bent 1.70 man, en de rest komt uit een potje. Shut the f**k up.Echte mannen zijn groot en sterk. Hardlopen valt daar niet onder

Het is mentaal een erg harde sport als je echt diep wil gaan.Waarom ? De meeste hardlopers zien eruit alsof ze al heel lang op de vlucht zijn. Niet echt mannelijk.
Hoe bedoel je ?Het is mentaal een erg harde sport als je echt diep wil gaan.
Ach toch bench ik 180. Rennen doen we niet aanJij bent 1.70 man, en de rest komt uit een potje. Shut the f**k up.![]()
doe eens een Cooper test tot alles zwart wordt voor je ogen en je op de grond bijna ligt te kotsen... Valt moeilijk te begrijpen, echte hardlopers die ook bodybuilding deden begrijpen wat ik bedoel
Ik heb wel redelijk veel 5 km gelopen en langer natuurlijk. Dat bijna out gaan ken ik niet met duursport, alleen van krachttraining. De hoogste hartslag haal ik met fietsen bergop strava sprintje.doe eens een Cooper test tot alles zwart wordt voor je ogen en je op de grond bijna ligt te kotsen... Valt moeilijk te begrijpen, echte hardlopers die ook bodybuilding deden begrijpen wat ik bedoel
Ok maar heb je ze na je 40e nog eens in de buurt of onder 20 minuten gelopen?Ik heb wel redelijk veel 5 km gelopen en langer natuurlijk.
Rond de 25, snelste 10 km in 48:49Ok maar heb je ze na je 40e nog eens in de buurt of onder 20 minuten gelopen?
Rond de 25, snelste 10 km in 48:49
De 5 waren meer om een goede 10 te lopen. Toen 10mijl toen een halve en toen vond ik het mooi geweest. En ben ik weer begonnen met krachttraining.