- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Zat eigenlijk meer te denken aan @Schwarzeneggertje of @rippedmeeuw.Wil jij graag in je reet gepakt worden? @Henk123456 ga je gang
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat eigenlijk meer te denken aan @Schwarzeneggertje of @rippedmeeuw.Wil jij graag in je reet gepakt worden? @Henk123456 ga je gang
Zat geen bijsluiten bij mijn UGL testosteronenanthaat, maar aan mijn toename aan lichaamshaar te zien gebruik ik het goed.Lees de gebruiksaanwijzing dan nog eens van dat haargroeimiddel.
Oo dit is dus niet naturel vuile valsspeler dat je bentZat geen bijsluiten bij mijn UGL testosteronenanthaat, maar aan mijn toename aan lichaamshaar te zien gebruik ik het goed.

Ik heb gehoord dat hij nep hormonen gebruikt dus hij is niet zo eng van zichzelf. (Hoop dat dit je wat geruststelling brengt.)
Wordt je al geoutlift door je dochter?
Laat hem met rust. Hij werkt er hard voor. Traint netjes door blessures en covid shit heen.Ik heb gehoord dat hij nep hormonen gebruikt dus hij is niet zo eng van zichzelf. (Hoop dat dit je wat geruststelling brengt.)
Nee volgend jaar de Benelux in maart en Siggi in mei
Met genoeg oestrogeen krijg je net zo'n mooie ponytail als @MetalNDeadliftsOh ja nep hormonen? Benieuwd what happens als er echte hormonen gebruikt worden dan
Die heb ik zodat jij er natuurlijk aan trek gorrila van me.🙃Met genoeg oestrogeen krijg je net zo'n mooie ponytail als @MetalNDeadlifts
Wovano mag ik je één ding vragen. Misschien word ik massaal uitgelachen.
"The day you started lifting is the day you became forever small because you will never be as big as you want to be."Wovano mag ik je één ding vragen. Misschien word ik massaal uitgelachen.
Maar als je eenmaal die bodybuilder look hebt, je hebt massa en bent periodes als je cut vet goed in shape. Is het dan niet alleen onderhouden, of wil je nu nog steeds verder en groter worden?
Okee eens eens 👍"The day you started lifting is the day you became forever small because you will never be as big as you want to be."
Vond het eigenlijk ook wel een goede vraag.
Heel knap resultaat!