AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Je bedoelt statisch iets vasthouden met isometrich zoals die filmpjes laatst?

Is dit alle training die je nu doet of doe je ook nog andere oefeningen?
Oa. Ik doe al geruime tijd elke ochtend in de werkbus steering wheel isometrics (ja dit is een ding) waarbij ik duw en trek aan het stuur in de vorm van balistic isometrics en holds en presses tegen het dak, pakt gelijk de borst, armen en schouders aan, ideaal om de dag te beginnen, om de dag te eindigen doe ik een paar BW isometrics en towel iso-motion bewegingen.
Bij mijn reguliere training doe ik verschillende vormen van isometrics.

Oa. Ik doe al geruime tijd elke ochtend in de werkbus steering wheel isometrics (ja dit is een ding) waarbij ik duw en trek aan het stuur in de vorm van balistic isometrics en holds en presses tegen het dak, pakt gelijk de borst, armen en schouders aan, ideaal om de dag te beginnen, om de dag te eindigen doe ik een paar BW isometrics en towel iso-motion bewegingen.
Maak eens een filmpje dat van de werkbus is wel grappig. Kan ook in de auto neem ik aan?

Maak eens een filmpje dat van de werkbus is wel grappig. Kan ook in de auto neem ik aan?
Neen en ja.

Edit, ik had een PDF maar die stond op mijn overleden telefoon.
Dit filmpje geeft wel een idee, ik doe het wel alleen aan het stuur en 1 hand tegen het dak duwen, balistisch en holds van 6-10 seconden.

Laatst bewerkt:
Met je rechtervoet isometrisch pressend op het gaspedaal?

Ja dit bedoel ik niet @Sanca Saxon ik bedoel een filmpje van jezelf

Core Stability Training actiefoto's:

Bijlagen

• core2.png
    core2.png
    130,1 KB · Weergaven: 149
  • core4.png
    core4.png
    457 KB · Weergaven: 149
BRO DIE FOCKING KAPSEL. WTF DOE JE LOL
download.gif

Ik vind niet gek dat je geen matches krijgt.
is dat niet een beetje overreactie.. ? Ik had blaw-geel geverfde dreads in geen jaren gewassen tot op de grond verwacht uitgaande van de reactie, maar als ik dan klik zie ik een relatief normaal kapsel..

Heb meer sjans met dit kapsel dan dat ik met m'n opgeschoren koppie had. Wat is tegenwoordig de fuckboy haircut dan? Suggesties welkom
Niks van aan trekken gewoon doen wat jezelf mooi vind. Wat kan jou het schelen wat hij vind

Sorry maar hier geen punten voor geven.

Maar @Oom Oli wat een kutfysiek man.
Ik kende je toen nog net nadat je gekuurd had maar toen was je echt een flink stuk groter en droger.
Maar toen was ik niet in staat om marathons te lopen, nu wel... Waarom groot en droog zijn? Ik paal nu nog meer dan toen hoor..

Heb meer sjans met dit kapsel dan dat ik met m'n opgeschoren koppie had. Wat is tegenwoordig de fuckboy haircut dan? Suggesties welkom
Ik zie vaak dat van die arabische krullen gewilt zijn. Maar lang haar word ook niet snel afgewezen (als het je staat). Imo gaat echt om dat het je staat, ben zelf niet zo tevreden met kapsel maar heb echt kut haar

Maar toen was ik niet in staat om marathons te lopen, nu wel... Waarom groot en droog zijn? Ik paal nu nog meer dan toen hoor..
Ja, we weten nu wel dat je volop "paalt" en dan het liefst met een oma of wat er voor handen is.
Genoteerd, je hoeft het er nu niet meer over te hebben.

Terug
Naar boven