- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Geen idee, maar iig nog te hoog 😂Die carbs doen je geen kwaad zo te zien.
Wat is je vetpercentage nu?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, maar iig nog te hoog 😂Die carbs doen je geen kwaad zo te zien.
Wat is je vetpercentage nu?
Kat ligt er tussenin? @KathlinooGisteren foto's mogen maken bij de meet van DBB Vlaanderen.
![]()
Was toch vlaai-ndere?Gisteren foto's mogen maken bij de meet van DBB Vlaanderen.
![]()

Ik zie de gelijkenis wel

Ik heb tot nu toe alles overleeft zal dat ook wel overleven. Werk ook nog 32uur deze week maar dat is wel leuk beetje afleidingSucces met depleten. Voelt als een enkeltje naar de hel 😅
Heb jij x benen?
Ik sta vaak als een pinguïn met mijn voeten na buiten 😭
Gaat goed man je begint er als een echte bodybuilder uit te zien.
32 uur is voor oude mensen.Ik heb tot nu toe alles overleeft zal dat ook wel overleven. Werk ook nog 32uur deze week maar dat is wel leuk beetje afleiding
Klopt heb ik altijd al een beetje last van gehad. Kan ik niet heel veel aandoen
Ah ja, dacht waarom poseer je zo met je benen maar ik snap m 👌Klopt heb ik altijd al een beetje last van gehad. Kan ik niet heel veel aandoen
Mijn knieen staan ook altijd raar op de leg press altijd naar binnen. Heb er geen last van maar kan er gek uitzienAh ja, dacht waarom poseer je zo met je benen maar ik snap m 👌
Niet druk om maken als het resultaat maar goed is.Mijn knieen staan ook altijd raar op de leg press altijd naar binnen. Heb er geen last van maar kan er gek uitzien
Lower abs veins alles, gaat hard
ik dacht, heb ik nou wat gemist ?Gisteren foto's mogen maken bij de meet van DBB Vlaanderen.

En hoeveel uur voor jonge mensen?