- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gewoon in t algemeen, vind de proporties heel anders ogenItt de foto’s uit de gym?
If so dat is met pomp en ge-edit natuurlijk.
Zou toch ff paar jaar focussen op uw lats want je hebt letterlijk niks van V shape. Ofwel weet je niet hoe je ze wijd moet maken, kan ook.
Slechte genetics sorry mateZou toch ff paar jaar focussen op uw lats want je hebt letterlijk niks van V shape. Ofwel weet je niet hoe je ze wijd moet maken, kan ook.
Klopt. Op de shoot was ik helemaal leeg, en de foto’s waren goede kwaliteit. Het is niet anders kan er wel al om gaan janken. Dik ga ik toch wel weer worden. En heb geen elite genetics doe het voor de lol. En probeer er het beste uit te halen, plus ik ben niet enhanced dus bouwen en droog blijven is sws zowat onmogelijkWeet niet hoe erg die binge sessies waren of t aan de foto’s ligt maar je fysiek ziet er wel echt heel anders uit
Jaman naar 0kcal goed idee dat ik daar niet aan heb gedacht
Hoop dat je een grapje maakt
Lijkt me vrij drastisch. Zou zelf gaan voor 0 op lage dagen en 10 op hoog. En dan 2x laag 1x hoog doenJaman naar 0kcal goed idee dat ik daar niet aan heb gedacht![]()
En dan op de hoog wel 1 minuut cardioLijkt me vrij drastisch. Zou zelf gaan voor 0 op lage dagen en 10 op hoog. En dan 2x laag 1x hoog doen
Het is toch welbekend dat het optimaal is om negatief te gaan in calorieënLijkt me vrij drastisch. Zou zelf gaan voor 0 op lage dagen en 10 op hoog. En dan 2x laag 1x hoog doen
Goed idee zal het voorstellen😂Lijkt me vrij drastisch. Zou zelf gaan voor 0 op lage dagen en 10 op hoog. En dan 2x laag 1x hoog doen
Als ik heel eerlijk ben, was dit jaar wel het eerste jaar wat echt goed liep qua bulken en cutten. Dit is de eerste keer dat ik met een coach een volledige bulk periode inga. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Eerst 2jaar trainen wist ik totaal niet wat ik deed qua voeding of training. Nu word dat continu voor mij bepaald, want ik train nu ongeveer 3jaar waarvan de eerste 2jaar volledig weggegooid waren. 1e jaar veel blessures door te zwaar en fout deadliften. Fout bulken/cutten etc etc. We zullen het zien.Hoop dat je een grapje maakt
Denk als je 90% van de mensen hier hun startpositie ziet je ook zou denken slechte genetics
Denk dat je gewoon nog niet helemaal hebt gevonden wat het best voor jou werkt qua rug
Hoe bedoel je?Itt de foto’s uit de gym?
If so dat is met pomp en ge-edit natuurlijk.
O oké 👍Nee gewoon in t algemeen, vind de proporties heel anders ogen
Dat je ook gewoon verschil hebt in een foto koud en eentje in een gym plus dat die ge edit is. Maar dat bedoelde @Vypaw niet
Dat verwijderen elke keer weer wanneer de reacties je niet aan staan.. Tsjonge.