XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Mss de kcal ff wat verlagen?

Weet niet hoe erg die binge sessies waren of t aan de foto’s ligt maar je fysiek ziet er wel echt heel anders uit

Itt de foto’s uit de gym?

If so dat is met pomp en ge-edit natuurlijk.

Weet niet hoe erg die binge sessies waren of t aan de foto’s ligt maar je fysiek ziet er wel echt heel anders uit
Klopt. Op de shoot was ik helemaal leeg, en de foto’s waren goede kwaliteit. Het is niet anders kan er wel al om gaan janken. Dik ga ik toch wel weer worden. En heb geen elite genetics doe het voor de lol. En probeer er het beste uit te halen, plus ik ben niet enhanced dus bouwen en droog blijven is sws zowat onmogelijk

Mss de kcal ff wat verlagen?
Jaman naar 0kcal goed idee dat ik daar niet aan heb gedacht
Lamp Click GIF

Hoop dat je een grapje maakt
Denk als je 90% van de mensen hier hun startpositie ziet je ook zou denken slechte genetics

Denk dat je gewoon nog niet helemaal hebt gevonden wat het best voor jou werkt qua rug
Als ik heel eerlijk ben, was dit jaar wel het eerste jaar wat echt goed liep qua bulken en cutten. Dit is de eerste keer dat ik met een coach een volledige bulk periode inga. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Eerst 2jaar trainen wist ik totaal niet wat ik deed qua voeding of training. Nu word dat continu voor mij bepaald, want ik train nu ongeveer 3jaar waarvan de eerste 2jaar volledig weggegooid waren. 1e jaar veel blessures door te zwaar en fout deadliften. Fout bulken/cutten etc etc. We zullen het zien.

Als je een brede taille hebt ben je zowiezo fucked in de lat-game. Kan enkel gecompenseerd worden door wijde/dikke schouders en rear delts, zodat de focus zich verplaatst naar daar.
En daarbij heb ik nog nooit een (indrukwekkende) v-shape gezien bij iemand dat natty is.

Terug
Naar boven