Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Met deze was ik zelf persoonlijk wel blij als natty powerlifter :) schiet zoiezo zelden fotos. Heel soms om vergelijking te hebben op andere BW. Maar natty en indrukwekkend is idd moeilijk :p zeker als je al de geared beast fysiek hier ziet.
VideoCapture_20220414-175212.jpg
Back goals, wat was je DL en weight pull/chin up?

Met deze was ik zelf persoonlijk wel blij als natty powerlifter :) schiet zoiezo zelden fotos. Heel soms om vergelijking te hebben op andere BW. Maar natty en indrukwekkend is idd moeilijk :p zeker als je al de geared beast fysiek hier ziet.
Gelukkig zit er tussen mooi en indrukwekkend ook nog een verschil. De meeste fysieken die in de smaak vallen bij vrouwen zijn natty :p

Laatst bewerkt:
Vergelijk jij jezelf met andere misschien? Want je fysiek is gewoon prima, maarja als je jezelf vergelijkt met de beesten die je vind op de forum blijf je voor altijd klein. Had dat zelf wel een klein beetje, maar nu idgaf. Ik zie het als inspiratiebronnen over hoe ik mijn lichaam kan krijgen. In jouw geval zou je kunnen kijken naar de natties. Zijn genoeg grote natties, ookal heb je hun genetica niet gewoon doen wat jij kan doen en thats it
Ja misschien doe ik dat ook wel niet bewust. Maar vind het zelf gewoon lastig als iemand mijn fysiek/lichaam bekritiseerd omdat je heel erg hard werkt, is dat gevoelig. Valt niet goed te praten natuurlijk. Ben wel blij dat ik weer mag bouwen vind dat veel leuker alleen nadeel is dat je na een tijd weer vet word. Maarja volgend jaar ben ik weer droog.

Ja heb carbs loaden gedaan. En toen moesten we tot 15:00 6liter drinken en dan tot de volgende dag niks. Dan ben je helemaal leeg
Hmm oké. Ik heb nog nooit een wedstrijd of fotoshoot willen doen maar dacht altijd dat je daar zo vol mogelijk wilde staan. Weer wat geleerd! Thanks man

Ja heb carbs loaden gedaan. En toen moesten we tot 15:00 6liter drinken en dan tot de volgende dag niks. Dan ben je helemaal leeg
Klopt niet wat je zegt;) vocht er uit en laadt weer met voedsel zodat je spieren voller komen te staan. Dus niet leeg.

Hmm oké. Ik heb nog nooit een wedstrijd of fotoshoot willen doen maar dacht altijd dat je daar zo vol mogelijk wilde staan. Weer wat geleerd! Thanks man
Hij verwoord het verkeerd hij was niet leeg, carb load gedaan. Hij heeft water gedropt dus kwa leeg bedoeld die dat hij vocht gedropt heeft.

Terug
Naar boven