XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je een brede taille hebt ben je zowiezo fucked in de lat-game. Kan enkel gecompenseerd worden door wijde/dikke schouders en rear delts, zodat de focus zich verplaatst naar daar.
En daarbij heb ik nog nooit een (indrukwekkende) v-shape gezien bij iemand dat natty is.
Taille is 76cm dat valt opzich nog wel mee

Als je een brede taille hebt ben je zowiezo fucked in de lat-game. Kan enkel gecompenseerd worden door wijde/dikke schouders en rear delts, zodat de focus zich verplaatst naar daar.
En daarbij heb ik nog nooit een (indrukwekkende) v-shape gezien bij iemand dat natty is.
Met deze was ik zelf persoonlijk wel blij als natty powerlifter :) schiet zoiezo zelden fotos. Heel soms om vergelijking te hebben op andere BW. Maar natty en indrukwekkend is idd moeilijk :p zeker als je al de geared beast fysiek hier ziet.
VideoCapture_20220414-175212.jpg

Als ik heel eerlijk ben, was dit jaar wel het eerste jaar wat echt goed liep qua bulken en cutten. Dit is de eerste keer dat ik met een coach een volledige bulk periode inga. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Eerst 2jaar trainen wist ik totaal niet wat ik deed qua voeding of training. Nu word dat continu voor mij bepaald, want ik train nu ongeveer 3jaar waarvan de eerste 2jaar volledig weggegooid waren. 1e jaar veel blessures door te zwaar en fout deadliften. Fout bulken/cutten etc etc. We zullen het zien.
Sowieso weten wat goed voor jou werkt is een lang proces
Maar dat is ook weer aan de ene kant het leuke ervan

Klopt ik heb moeite met het ontvangen van kritiek maar daar ben ik zelf bewust van. Dat vind ik lastig
Je plaatst op een forum toch zaken om kritiek te ontvangen? Of wil je enkel complimentjes krijgen?
Mensen proberen je te helpen en geven tips, het is aan jou om daar wel of niet iets mee te doen maar je hoeft niet voor alles een excuus te zoeken en dan de foto's maar te verwijderen. Heb je toch ook niets aan zo.

Je plaatst op een forum toch zaken om kritiek te ontvangen? Of wil je enkel complimentjes krijgen?
Mensen proberen je te helpen en geven tips, het is aan jou om daar wel of niet iets mee te doen maar je hoeft niet voor alles een excuus te zoeken en dan de foto's maar te verwijderen. Heb je toch ook niets aan zo.
Daar heb je gelijk in. Vind mijn shape helemaal niet zo slecht, het is wel logisch dat je lichaam er anders uit gaat zien omdat je helemaal depleted bent. En nu loopt alles weer een beetje vol

Met deze was ik zelf persoonlijk wel blij als natty powerlifter :) schiet zoiezo zelden fotos. Heel soms om vergelijking te hebben op andere BW. Maar natty en indrukwekkend is idd moeilijk :p zeker als je al de geared beast fysiek hier ziet.
zeker als natty als je maar blijft doorgaan komt er echt wel massa op 💪

Ziet er goed uit maar hangt er ook vanaf waar je aanhechtingen beginnen van je lats natuurlijk, dat was ik er vergeten bij te vermelden.

Daar heb je gelijk in. Vind mijn shape helemaal niet zo slecht, het is wel logisch dat je lichaam er anders uit gaat zien omdat je helemaal depleted bent. En nu loopt alles weer een beetje vol
Vergelijk jij jezelf met andere misschien? Want je fysiek is gewoon prima, maarja als je jezelf vergelijkt met de beesten die je vind op de forum blijf je voor altijd klein. Had dat zelf wel een klein beetje, maar nu idgaf. Ik zie het als inspiratiebronnen over hoe ik mijn lichaam kan krijgen. In jouw geval zou je kunnen kijken naar de natties. Zijn genoeg grote natties, ookal heb je hun genetica niet gewoon doen wat jij kan doen en thats it

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven