XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bedoel ook niet dat ik het met hem eens ben, zeker niet. Alleen je zou toch verwachten dat men hier wel weet dat je de die opmerkingen op dit moment met een korreltje zout moet nemen. Parkeer het even tot na zijn wedstrijd ofzo.

En als dat niet kan, dan is het toch wel zo handig dat hij gewoon even niet op het forum komt 🤷🏼‍♀️

Geen idee. Maar veel wijziging klinkt niet als een stabiel humeur en/of iets wat hij makkelijk loslaat.
Mij is altijd vroeg geleerd. Als je erom kan vragen, moet je ook kunnen krijgen... is het dan aan ons of mij om met hem rekening te houden , of is het aan hem om met zichzelf rekening te houden? Lijkt mij je eigen verantwoording om niet mensen op stang te jagen als je zelf een beetje gevoelig bent. Ook dit hoort erbij als je "de nr1 spot" wilt pakken. maw: gefocust blijven en niet af laten leiden door een stel domme arbeiders .

Laatst bewerkt:
Mij is altijd vroeg geleerd. Als je erom kan vragen, moet je ook kunnen krijgen... is het dan aan ons of mij om met hem rekening te houden , of is het aan hem om met zichzelf rekening te houden? Lijkt mij je eigen verantwoording om niet mensen op stang te jagen als je zelf een beetje gevoelig bent. Ook dit hoort erbij als je "de nr1 spot" wilt pakken. maw: gefocust blijven en niet af laten leiden door een stel domme arbeiders .
Toen jij even van het forum verdween (en uitgerekend ak bezorgd was om jou), was het natuurlijk totaaaaaaal anders

:roflol:

Toen jij even van het forum verdween (en uitgerekend ak bezorgd was om jou), was het natuurlijk totaaaaaaal anders

:roflol:

Ik heb niks tegen hem, enkel respect voor zn keiharde werk, maar als je niet fair bent, ben je niet fair.

En het klopt wat je zegt, ik had blijkbaar geen realistisch beeld hoe ik hier graag behandeld wou worden dus ik zat zelf ook niet goed met mijn verwachtingen, dat is waar. Dat heb ik aangepast nu en sindsdien hoor je mij niet meer piepen toch?

Maar dat geeft mij volgens jou geen recht meer om iemand aan te spreken als iemand super neerbuigend en ronduit beledigend is?

Laatst bewerkt:
53A9970C-D111-43AB-8CBA-9EA45DEA2062.jpeg

Dit was 10maand geleden. Niet slecht als ik zo terug kijk maar wat lijken mijn armen groot hier😂

Eerlijk, wat heb je in godsnaam gedaan om van dit naar je huidige fysiek te gaan? Hierboven oogt 't iig of je traint..
Cutten. Je verliest gewoon veel. Voel mezelf ook wel beter in een bulk. Armen zijn hartstikke groot en ik ben sterk dan. Het is gewoon heel lastig als natty plus ik train ook nog niet zolang. Ben nog jong als natty duurt het gewoon lang. Ik heb vertrouwen in mijn coach,

Cutten. Je verliest gewoon veel. Voel mezelf ook wel beter in een bulk. Armen zijn hartstikke groot en ik ben sterk dan. Het is gewoon heel lastig als natty plus ik train ook nog niet zolang. Ben nog jong als natty duurt het gewoon lang. Ik heb vertrouwen in mijn coach,
Als je "veel" spiermassa verliest tijdens 't cutten doe je toch wat verkeerd.

Achja boeien ik zie het wel weer

Stop met het maken van excuses en smoesjes, je zit verre van je natuurlijke limiet of van wat er naturel mogelijk is. Zelfs als natty vliegen de gains er de eerste paar jaar(en) aan.

Terug
Naar boven