XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Komt het door discussie/ruzie? Dat wist ik niet...

Dat van die 1e prijs pakken is gewoon een enthousiaste leus, zo van 'we gaan voor de winst'. @ak is goed en gefocust bezig en ik vind het knap wat hij doet.

En uit het niks meerdere sponsoren, hij doet het leuk. Zelf heb ik hier nooit mijn insta gelinkt, maar van mij mag ie.
Mja tis hier ook gewoon een dode boel aan het worden toch

Loggen is eigenlijk redelijk onzinnig gezien er maar een paar man is die bijdrage levert aan je log

Tis dat ik loggen hier gewoon makkelijk vind zelf

@vntl Engelse woorden altijd ‘de’. Ik heb op klantenservice gewerkt :)
443A8425-35A5-4905-AEA5-D8001FB4B993.png

Mja tis hier ook gewoon een dode boel aan het worden toch

Loggen is eigenlijk redelijk onzinnig gezien er maar een paar man is die bijdrage levert aan je log

Tis dat ik loggen hier gewoon makkelijk vind zelf
is het hier zo dood vergeleken met vroeger? ik weet niet hoe het vroeger was, want toen was ik er niet. Kwam hier anderhalf jaar terug in het wat eet je nu en in het foto topic. Pas sinds mei wat meer aan het rondkijken.

Ik vind het loggen zeker niet onzinnig, heb al aardig wat feedback en kritiek en soms een compliment gekregen, ik haal daar zeker wel wat uit.

Nee, log is weg hier en zal op dbb niks meer loggen mbt prep/na prep en rebound/push fase. Ook geen fotos meer.
Ik zou voor insta dan wel je maaltijden wat beter presenteren. Ik snap de stap niet zo goed. Dit forum is echt super goed en juist omdat het soms klein is. Ik heb na bullshit reacties wel eens naar een ander forum gekeken, maar zelfs de natty forums gingen alleen maar over anabolen. Dus kwam hier toch weer terug. En... haters gonna hate, JWZ.

Terug
Naar boven