- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Das voor kleine kinderen.
Waar staat 'vypaw' eigenlijk voor?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das voor kleine kinderen.
Mja tis hier ook gewoon een dode boel aan het worden tochKomt het door discussie/ruzie? Dat wist ik niet...
Dat van die 1e prijs pakken is gewoon een enthousiaste leus, zo van 'we gaan voor de winst'. @ak is goed en gefocust bezig en ik vind het knap wat hij doet.
En uit het niks meerdere sponsoren, hij doet het leuk. Zelf heb ik hier nooit mijn insta gelinkt, maar van mij mag ie.
Marco B. joined the chat
Helemaal niks maar moest gewoon een gamertag hebben vroeger die niemand gebruikte

De en het mogen, idem dit en deze.
is het hier zo dood vergeleken met vroeger? ik weet niet hoe het vroeger was, want toen was ik er niet. Kwam hier anderhalf jaar terug in het wat eet je nu en in het foto topic. Pas sinds mei wat meer aan het rondkijken.Mja tis hier ook gewoon een dode boel aan het worden toch
Loggen is eigenlijk redelijk onzinnig gezien er maar een paar man is die bijdrage levert aan je log
Tis dat ik loggen hier gewoon makkelijk vind zelf
Ik heb al 2 jaar een account bij tiktak.
Het topic en de topic zijn beide prima.
Jij hebt een log?
Nog maar recent
Ik volgde je al op Youtube voordat het cool was.
Ahh kijk vandaar 😌
Nee! Wats gebeurd?Nee, log is weg hier en zal op dbb niks meer loggen mbt prep/na prep en rebound/push fase. Ook geen fotos meer.
Voor frisse adem ?
samen met junior

hoe was je bami.O die filmpjes dat jij op de kop in de tuin staat is een trainingslog![]()
Ik zou voor insta dan wel je maaltijden wat beter presenteren. Ik snap de stap niet zo goed. Dit forum is echt super goed en juist omdat het soms klein is. Ik heb na bullshit reacties wel eens naar een ander forum gekeken, maar zelfs de natty forums gingen alleen maar over anabolen. Dus kwam hier toch weer terug. En... haters gonna hate, JWZ.Nee, log is weg hier en zal op dbb niks meer loggen mbt prep/na prep en rebound/push fase. Ook geen fotos meer.
Goed straks op weer plus extra kip
Zo ziet een crossfitter er toch niet uit?