XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

De en het mogen, idem dit en deze.

Maar deze klinkt als iemand met een bontkraag
Het beste post (komt ook uit een andere taal, maar daar lvoelt de/deze prettiger.) in deze topic

Het en dit liggen zoveel prettiger in het gehoor bij topic.

Fijn dat iemand zich inzet voor een mooiere wereld!

• Heart
Waarderingen: vntl
Het beste post (komt ook uit een andere taal, maar daar lvoelt de/deze prettiger.) in deze topic

Het en dit liggen zoveel prettiger in het gehoor bij topic.

Fijn dat iemand zich inzet voor een mooiere wereld!
Het neigt wel erg veel naar non-binairiteit.

In tegenstelling tot insta, wordt je hier soms even met beide voetjes terug op aarde gezet. Sommige kunnen daar niet tegen.
Heb de discussie gemist denk ik. Maar dat iemand daar in zijn laatste week voor bedankt, lijkt mij niet meer dan normaal. Ook zonder dat gedoe heb je die week de handen al vol aan jezelf, lijkt mij

Word er nog geneukt hier of niet?

Anders ga ik pleite hier.

Een berisping voor een training filmpje omdat mensen hun kunnen verwonden of sterven als ze het nadoen spant tot nu toe wel de kroon :D
wellicht een standaard tekst in je filmpjes:
"warning. Please don't try these excersises at home, because they could lead to serious injury" :p

Een berisping voor een training filmpje omdat mensen hun kunnen verwonden of sterven als ze het nadoen spant tot nu toe wel de kroon :D
+ berisping voor offtopic toch, wederom geklets zonder een fysiek shot...en ik maar notificaties krijgen van het foto topic

+ berisping voor offtopic toch, wederom geklets zonder een fysiek shot...en ik maar notificaties krijgen van het foto topic
Het b**chen over het gebrek van foto's van anderen hoort daar ook niet bij.

Blijkbaar heb je zelf nog onvoldoende berispingen voor pogingen tot uitlokken en provoceren in het log van andere leden.

Laatst bewerkt:
Het b**chen over het gebrek van foto's van anderen hoort daar ook niet bij.

Blijkbaar heb je zelf nog onvoldoende berispingen voor pogingen tot uitlokken en provoceren in het log van andere leden.
jij bent 1 van mijn favorieten leden hoor, dat is geen grap. Toen dat bericht van je in het tinder topic. Maar als jij het vertikt dan ga ik hier weer shit plaatsen. Het is aan jou

Heb de discussie gemist denk ik. Maar dat iemand daar in zijn laatste week voor bedankt, lijkt mij niet meer dan normaal. Ook zonder dat gedoe heb je die week de handen al vol aan jezelf, lijkt mij

Hij is diegene die zelf die discussie (nogal erg neerbuigend) startte....

Hij was slim en vierde elke dag weekend en iedereen die werkte was dom en lomp want wij vergooiden onze levens met onze lompe baantjes. Dat was de discussie...

Dan mensen nog vet varken noemen en anderen beetje lullig benaderen, tja dan krijg je tegenreacties. Tren is niks voor hem....

Laatst bewerkt:
Valt wel mee als je ziet hoeveel posts hij heeft kunnen wijzigen.

Wel grappig.
Juni
Screenshot_20220915-152115_Gallery.jpg
i

Half september
Screenshot_20220915-152136_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
Hij is diegene die zelf die discussie (nogal erg neerbuigend) startte....

Hij was slim en vierde elke dag weekend en iedereen die werkte was dom en lomp want wij vergooiden onze levens met onze lompe baantjes. Dat was de discussie...
?
Dan mensen nog vet varken noemen en anderen beetje lullig benaderen, tja dan krijg je tegenreacties. Tren is niks voor hem....
Bedoel ook niet dat ik het met hem eens ben, zeker niet. Alleen je zou toch verwachten dat men hier wel weet dat je de die opmerkingen op dit moment met een korreltje zout moet nemen. Parkeer het even tot na zijn wedstrijd ofzo.

En als dat niet kan, dan is het toch wel zo handig dat hij gewoon even niet op het forum komt 🤷🏼‍♀️

Valt wel mee als je ziet hoeveel posts hij heeft kunnen wijzigen.
Geen idee. Maar veel wijziging klinkt niet als een stabiel humeur en/of iets wat hij makkelijk loslaat.

Terug
Naar boven