- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Voor zover ik weet heeft @Mentat al lang niet getraind. Dus zijn CrossFit achtige vertoning kan ook al lang weg zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zover ik weet heeft @Mentat al lang niet getraind. Dus zijn CrossFit achtige vertoning kan ook al lang weg zijn.
Het beste post (komt ook uit een andere taal, maar daar lvoelt de/deze prettiger.) in deze topicDe en het mogen, idem dit en deze.
Maar deze klinkt als iemand met een bontkraag
Het neigt wel erg veel naar non-binairiteit.Het beste post (komt ook uit een andere taal, maar daar lvoelt de/deze prettiger.) in deze topic
Het en dit liggen zoveel prettiger in het gehoor bij topic.
Fijn dat iemand zich inzet voor een mooiere wereld!
Heb de discussie gemist denk ik. Maar dat iemand daar in zijn laatste week voor bedankt, lijkt mij niet meer dan normaal. Ook zonder dat gedoe heb je die week de handen al vol aan jezelf, lijkt mijIn tegenstelling tot insta, wordt je hier soms even met beide voetjes terug op aarde gezet. Sommige kunnen daar niet tegen.
is meer voor het tinder topic, maar daar gebeurd ook weinig.Word er nog geneukt hier of niet?
Anders ga ik pleite hier.
ben je ook een super Mod op You Tube dan?
Na het proberen van de Reeves grip DL, die ik ooit in je log zag, ging ik eens op YT zoeken naar Reeves grip Clean, je raadt nooit wat ik vond...
In ieder geval niet op Facebook, daar is ie wel supergemodoreerd.

Morrdorr?In ieder geval niet op Facebook, daar is ie wel supergemodoreerd.![]()
Where the shadows lie!
Een berisping voor een training filmpje omdat mensen hun kunnen verwonden of sterven als ze het nadoen spant tot nu toe wel de kroonIn ieder geval niet op Facebook, daar is ie wel supergemodoreerd.![]()

wellicht een standaard tekst in je filmpjes:Een berisping voor een training filmpje omdat mensen hun kunnen verwonden of sterven als ze het nadoen spant tot nu toe wel de kroon![]()

+ berisping voor offtopic toch, wederom geklets zonder een fysiek shot...en ik maar notificaties krijgen van het foto topicEen berisping voor een training filmpje omdat mensen hun kunnen verwonden of sterven als ze het nadoen spant tot nu toe wel de kroon![]()
Het b**chen over het gebrek van foto's van anderen hoort daar ook niet bij.+ berisping voor offtopic toch, wederom geklets zonder een fysiek shot...en ik maar notificaties krijgen van het foto topic
jij bent 1 van mijn favorieten leden hoor, dat is geen grap. Toen dat bericht van je in het tinder topic. Maar als jij het vertikt dan ga ik hier weer shit plaatsen. Het is aan jouHet b**chen over het gebrek van foto's van anderen hoort daar ook niet bij.
Blijkbaar heb je zelf nog onvoldoende berispingen voor pogingen tot uitlokken en provoceren in het log van andere leden.
Heb de discussie gemist denk ik. Maar dat iemand daar in zijn laatste week voor bedankt, lijkt mij niet meer dan normaal. Ook zonder dat gedoe heb je die week de handen al vol aan jezelf, lijkt mij
Valt wel mee als je ziet hoeveel posts hij heeft kunnen wijzigen.Heb de discussie gemist denk ik. Maar dat iemand daar in zijn laatste week voor bedankt, lijkt mij niet meer dan normaal. Ook zonder dat gedoe heb je die week de handen al vol aan jezelf, lijkt mij
Bedoel ook niet dat ik het met hem eens ben, zeker niet. Alleen je zou toch verwachten dat men hier wel weet dat je de die opmerkingen op dit moment met een korreltje zout moet nemen. Parkeer het even tot na zijn wedstrijd ofzo.Hij is diegene die zelf die discussie (nogal erg neerbuigend) startte....
Hij was slim en vierde elke dag weekend en iedereen die werkte was dom en lomp want wij vergooiden onze levens met onze lompe baantjes. Dat was de discussie...
?
Dan mensen nog vet varken noemen en anderen beetje lullig benaderen, tja dan krijg je tegenreacties. Tren is niks voor hem....
Geen idee. Maar veel wijziging klinkt niet als een stabiel humeur en/of iets wat hij makkelijk loslaat.Valt wel mee als je ziet hoeveel posts hij heeft kunnen wijzigen.