- Waardering
- 5.195
Wel jaloers op die kuit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel jaloers op die kuit.
Dat zijn geen kuiten dat zijn de gluten.

Ja je kan trainen wat je wil maar als je kleingeschapen bent werkt dat eerdere averechts.
Bigorexia op en top… je bent gvd een unit eerste klas man
Hoe langer ik train, hoe minder ik me zo voelBigorexia op en top… je bent gvd een unit eerste klas man
toevallig zei een collega deze week dat ze de teamfoto van 6 jaar geleden gezien had en "geschrokken" was van hoeveel breder ik geworden was. Zelf zie ik dat totaal niet, maar altijd even chill om van een ander te horen. 
Klagen ze op je werk niet over alle eten?Hoe langer ik train, hoe minder ik me zo voeltoevallig zei een collega deze week dat ze de teamfoto van 6 jaar geleden gezien had en "geschrokken" was van hoeveel breder ik geworden was. Zelf zie ik dat totaal niet, maar altijd even chill om van een ander te horen.
![]()
Wovano is natty, toch?Klagen ze op je werk niet over alle eten?
Even serieus hoe doe je dat met kuren weten ze dat of ?
100% true natural vegan bodybuilding
Vooral die combi ook.

@wovano hoe doe jij dit ?Klagen ze op je werk niet over alle eten?
Tjongejonge, begrijpend lezen is aan jou voorbij gegaan onnie?
Dat geldt voor jou blijkbaar nog meer.Tjongejonge, begrijpend lezen is aan jou voorbij gegaan onnie?

"Ik gebruik eiwitten en soms creatine".Klagen ze op je werk niet over alle eten?
Laatst kwam hier die liver king voorbij, precies zo’n voorbeeld van dat je mensen alles wijs kan maken.Ja zoiets kan je de meeste mensen wel wijsmaken dat t door zoiets komt: vegan, rauw vlees eten enz.
Grappig wordt t als mensen dat dan ook gaan proberen omdat ze geloven dat t daaraan ligt😄