MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik voel me nog steeds klein :(

Screenshot_20221006-212800_Instagram.jpg
Wel jaloers op die kuit.

Bigorexia op en top… je bent gvd een unit eerste klas man
Hoe langer ik train, hoe minder ik me zo voel:p toevallig zei een collega deze week dat ze de teamfoto van 6 jaar geleden gezien had en "geschrokken" was van hoeveel breder ik geworden was. Zelf zie ik dat totaal niet, maar altijd even chill om van een ander te horen. :)

Hoe langer ik train, hoe minder ik me zo voel:p toevallig zei een collega deze week dat ze de teamfoto van 6 jaar geleden gezien had en "geschrokken" was van hoeveel breder ik geworden was. Zelf zie ik dat totaal niet, maar altijd even chill om van een ander te horen. :)
Klagen ze op je werk niet over alle eten?

Even serieus hoe doe je dat met kuren weten ze dat of ?

Ja zoiets kan je de meeste mensen wel wijsmaken dat t door zoiets komt: vegan, rauw vlees eten enz.

Grappig wordt t als mensen dat dan ook gaan proberen omdat ze geloven dat t daaraan ligt😄

Ja zoiets kan je de meeste mensen wel wijsmaken dat t door zoiets komt: vegan, rauw vlees eten enz.

Grappig wordt t als mensen dat dan ook gaan proberen omdat ze geloven dat t daaraan ligt😄
Laatst kwam hier die liver king voorbij, precies zo’n voorbeeld van dat je mensen alles wijs kan maken.

Ik loop tegenwoordig ook rond met zo’n uitstekende navel. Komt dat nou omdat we een miniscuul navelbreukje hebben die voorheen verhuld werd door een laagje vet of hoort dit er gewoon bij als je <10% bent?

Terug
Naar boven