MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik loop tegenwoordig ook rond met zo’n uitstekende navel. Komt dat nou omdat we een miniscuul navelbreukje hebben die voorheen verhuld werd door een laagje vet of hoort dit er gewoon bij als je <10% bent?

Dat heb je of heb je niet en kan meerdere oorzaken hebben. Lager vetpercentage legt dit alleen bloot als je dat hebt.

Ik loop tegenwoordig ook rond met zo’n uitstekende navel. Komt dat nou omdat we een miniscuul navelbreukje hebben die voorheen verhuld werd door een laagje vet of hoort dit er gewoon bij als je <10% bent?
Je hebt verschillende soorten navels. De meeste mensen hebben een 'kuiltje', maar sommigen een uitstekende navel.

Dat heb je of heb je niet en kan meerdere oorzaken hebben. Lager vetpercentage legt dit alleen bloot als je dat hebt.
Bij mij zorgt een lager vetpercentage dat mijn kleine willy beter te zien is. Alleen daarom train ik hard

+5kg sinds stage weight momenteel
Laat die rebound gains maar komen 👏
30/40 weken off season begins 🚀🐷

4F759BB3-5B50-4933-918F-02AB41C250F7.jpeg
die foto moet je naar René sturen :cool:

Lager vet% zorgde ervoor dat mijn “willy” een winterslaap hield 🫠
Hier geen last van, hij werkt hard en heeft weinig vrije tijd.
Toen ik in wedstrijdvoorbereiding was heb ik hetzelfde ervaren, maar daar zijn hulpmiddelen voor

Wat een stoere praat allemaal zeg.
Twee keer per week vind ik mooi zat.
Heb gvd meer te doen denk?
Ik zeg ook niet dat ik dagelijks neuk. maak een geintje mbt vetpercentage en mijn kleine willy(op dbb is die van iedereen groot) Hij denk dat je met 52j dood bent beneden, dat is bij mij in elk geval niet het geval. Hoop ook voor @Gast 166060 dat hij dat nu niet al heeft of denkt op 25j

Lager vet% zorgde ervoor dat mijn “willy” een winterslaap hield 🫠
Zo dat kan ik me goed voorstellen. Het droogste wat ik ooit geweest ben is 7/8 procent en toen was mijn libido al aardig fucked (weliswaar als natty) maar op die conditioning van jou zou dat ding helemaal buiten spel liggen :emo: :roflol:

• Like
Waarderingen: AK
Ik zeg ook niet dat ik dagelijks neuk. maak een geintje mbt vetpercentage en mijn kleine willy(op dbb is die van iedereen groot) Hij denk dat je met 52j dood bent beneden, dat is bij mij in elk geval niet het geval. Hoop ook voor @Gast 166060 dat hij dat nu niet al heeft of denkt op 25j
Maak je geen zorgen om mij en m’n Willy

Navelbreuk zie je wel ook op een iets hoger vetpercentage. (Zelf gehad en aan geopereerd.) Dat is namelijk echt een ei vaak iets boven of onder je navel.

Terug
Naar boven