MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee ik bedoel niet in vergelijking met mij, dat zou nogal oneerlijk zijn gezien ik 10 jaar ouder ben en 10x zoveel test in m'n bloed heb op een gemiddelde dag. Ik bedoel überhaupt. Overigens vind ik ondanks die hoge test mezelf absoluut niet beter dan iedereen. Vind mezelf vrij geweldig maar ik ben best een lief jochie hoor.

Mijn post was ook oprecht bedoeld als een soort van bescherming voor jezelf. 't is overduidelijk dat je geen kritiek kunt handelen en er regelmatig kortsluiting van krijgt, help jezelf dan een beetje door je hoofd wat omlaag te houden ipv altijd op de voorgrond te willen staan. Je moet als 't goed is nog een jaar of 60 rondlopen op deze planeet, dat gaat een stuk beter zonder een dbb-depressie.
Ja als je altijd zo antwoord daar kan ik veel meer mee. 👊🏼

Mijn post was ook oprecht bedoeld als een soort van bescherming voor jezelf. 't is overduidelijk dat je geen kritiek kunt handelen en er regelmatig kortsluiting van krijgt, help jezelf dan een beetje door je hoofd wat omlaag te houden ipv altijd op de voorgrond te willen staan. Je moet als 't goed is nog een jaar of 60 rondlopen op deze planeet, dat gaat een stuk beter zonder een dbb-depressie.
@rippedmeeuw Ik kan hier echt niets aan toevoegen en zou dit echt serieus tot je nemen als je een beetje wilt groeien als persoon

gewoon steks de schuld geven

Mag ik toch zelf weten naar wie ik het stuur. Laat iedereen mij maar lekker uitlachen we zullen het zien als ik de leeftijd van 25/26 heb bereikt dan betaald alles zich uit. Ik ben lekker bezig
Wat betaald zich dan precies uit?
Je denkt dat je leven compleet anders is als je 4-5kg meer spiermassa hebt? :roflol:

Mag ik toch zelf weten naar wie ik het stuur. Laat iedereen mij maar lekker uitlachen we zullen het zien als ik de leeftijd van 25/26 heb bereikt dan betaald alles zich uit. Ik ben lekker bezig
Ik cringe telkens zo erg als je dit zegt.
Je prikt jezelf zoveel veren in je reet dat je niet eens meer kan zitten.

Ik voel me nog steeds klein :(

Screenshot_20221006-212800_Instagram.jpg

Terug
Naar boven