- Waardering
- 7.893
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Speelt de donut addiction weer op?

Hahahaha
Hahahaha dit zijn fotos van een tijdje geleden, alhoewel ik gisteren wel weer 7 donuts op had. 4 in de ochtend als ontbijt en nog 3 in de vliegtuig. Een lange tijd geen donuts meer voor mij

Een beetje leven moet kunnenHahahaha dit zijn fotos van een tijdje geleden, alhoewel ik gisteren wel weer 7 donuts op had. 4 in de ochtend als ontbijt en nog 3 in de vliegtuig. Een lange tijd geen donuts meer voor mij![]()
Hahahha ja ene moment genieten andere moment kapot zwetend op de crossbike. Heb abnormaal veel cardio moeten doen. Uiteindelijk in een week vakantie 0,5kg aangekomen. Weet wel zeker dat ik die week rond de 20 donuts had gegeten🤣
Blikje in de waterHahahaha dit zijn fotos van een tijdje geleden, alhoewel ik gisteren wel weer 7 donuts op had. 4 in de ochtend als ontbijt en nog 3 in de vliegtuig. Een lange tijd geen donuts meer voor mij![]()
Ik ben allochtoon, ik mag taalfouten maken

Ik ook
mag toch hopen dat je doorgaans voeding eet wat je lekker vind

Zeker maar in een diepe cut mag je geen cheatsmag toch hopen dat je doorgaans voeding eet wat je lekker vind![]()
🤦♂️
gewoon 10% inbouwen in je dieet voor lekkers. Dat kun je eventueel opsparen en in een keer uitgeven aan uit eten gaan ofzo.
Maat er is genoeg lekker eten wat je niet als Cheat hoeft te beschouwen

gaande weg leert men, rippedmeeuw moet nog een aantal klappen van de zweep leren kennen denk ikMaat er is genoeg lekker eten wat je niet als Cheat hoeft te beschouwen![]()