- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Je moet gewoon niets als cheat beschouwen, easy fix 😎Maat er is genoeg lekker eten wat je niet als Cheat hoeft te beschouwen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet gewoon niets als cheat beschouwen, easy fix 😎Maat er is genoeg lekker eten wat je niet als Cheat hoeft te beschouwen![]()
blijkbaar nietCut of bulk, lekker eten kan altijd lijkt me. Ik vind magere kwark heel lekker. Net als verschillende groenten. Mag ik dit nu niet meer eten in een cut?![]()
Damn, weeral iets dat ik illegaal deed. Ekte bad boy ben ik wel precies

Best lullig dat jij aan het trainen bent ja, terwijl je kameraden als kanonnenvoer naar het front worden gestuurd.

Best lullig dat jij aan het trainen bent ja, terwijl je kameraden als kanonnenvoer naar het front worden gestuurd.![]()
Reported want je zei dat je weg ging en je account liet verwijderen
Kon niet dan kan je net zo goed doorplaatsenReported want je zei dat je weg ging en je account liet verwijderen
wat dacht jij dan een jonge god in de bloei van zn groei

dat kapsel staat je veel beter

Zo te zien ook baard gains.Wel grappig , voor mijn gevoel leek ik vorig jaar al stil te staan als het aankomt op massa aankomen maar blijkbaar is er nog steeds winst te behalen![]()
Je bent goed aan het bulken als je broek nu wel blijft hangen.
Thanks volgens mij gaat het wel aardig goed. Nu samen bezig met mijn coach op de vorm op elke oefening te optimaliseren. En max 1.0kg per maand aankomen. Mijn metabolisme is nu hersteld van die dwangmatige eetbuien dus ik eet nu 2200kcalJe bent goed aan het bulken als je broek nu wel blijft hangen.
Lekker bezig GescheurdeSeagull!
Haha heel iets voller idd , helaas is een deel nog steeds blond

Gvd 2200 is de kcal bodem in mijn cutThanks volgens mij gaat het wel aardig goed. Nu samen bezig met mijn coach op de vorm op elke oefening te optimaliseren. En max 1.0kg per maand aankomen. Mijn metabolisme is nu hersteld van die dwangmatige eetbuien dus ik eet nu 2200kcal
ik zou omflikkeren van de hongerHeb jij niks beters te doen in je leven dan op een bodybuilding forum op elke post van iemand te reageren met allerlei politieke onzin?
Misschien zou je je tijd beter kunnen besteden aan een tweede baan ofzo, anders zitten jij en je minkukelfamilie binnenkort in de kou thuis.