Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Cut of bulk, lekker eten kan altijd lijkt me. Ik vind magere kwark heel lekker. Net als verschillende groenten. Mag ik dit nu niet meer eten in een cut?:angstig:

p**mel

Bijlagen

• 63CAA745-BA11-4378-9F7C-479833A30939.jpeg
    63CAA745-BA11-4378-9F7C-479833A30939.jpeg
    275,9 KB · Weergaven: 256
Best lullig dat jij aan het trainen bent ja, terwijl je kameraden als kanonnenvoer naar het front worden gestuurd.:(

Heb jij niks beters te doen in je leven dan op een bodybuilding forum op elke post van iemand te reageren met allerlei politieke onzin?

Misschien zou je je tijd beter kunnen besteden aan een tweede baan ofzo, anders zitten jij en je minkukelfamilie binnenkort in de kou thuis.

Wel grappig , voor mijn gevoel leek ik vorig jaar al stil te staan als het aankomt op massa aankomen maar blijkbaar is er nog steeds winst te behalen :D

Bijlagen

• 8A9701ED-67EB-45B7-AB05-6F444972119D.jpeg
    8A9701ED-67EB-45B7-AB05-6F444972119D.jpeg
    89 KB · Weergaven: 150
Je bent goed aan het bulken als je broek nu wel blijft hangen. :thumb:

Lekker bezig GescheurdeSeagull!
Thanks volgens mij gaat het wel aardig goed. Nu samen bezig met mijn coach op de vorm op elke oefening te optimaliseren. En max 1.0kg per maand aankomen. Mijn metabolisme is nu hersteld van die dwangmatige eetbuien dus ik eet nu 2200kcal

Thanks volgens mij gaat het wel aardig goed. Nu samen bezig met mijn coach op de vorm op elke oefening te optimaliseren. En max 1.0kg per maand aankomen. Mijn metabolisme is nu hersteld van die dwangmatige eetbuien dus ik eet nu 2200kcal
Gvd 2200 is de kcal bodem in mijn cut :eek: ik zou omflikkeren van de honger

Heb jij niks beters te doen in je leven dan op een bodybuilding forum op elke post van iemand te reageren met allerlei politieke onzin?

Misschien zou je je tijd beter kunnen besteden aan een tweede baan ofzo, anders zitten jij en je minkukelfamilie binnenkort in de kou thuis.

Volgens mij was jij het met je 'Z' avatar die zijn politieke voorkeur hier kenbaar wilde maken.

Terug
Naar boven