- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dbb centimeters zijn anders.
Wel weer bij Ambachtsweg, zie ik dat goed? Daar train ik in het weekend ook. Kom je ongetwijfeld een keer tegen.Ben weer een paar weken fanatiek bezig. Sinds de corona lockdown en door werkomstandigheden heb ik sinds de coronalockdown niet gesport .Helemaal niks in de corona tijd.. Sinds opening ging ik hoogstens 2 keer per week. Maar het zat er gewoon niet meer in.
Ik ben al een tijd hier niet meer geweest, maar voor degenen die mij nog kennen: hier ben ik!
Ja ik ben bijna kaal! Buzz cut vind ik mij beter staan dan het lange haar wat ik eerst had zoals op mijn profielfoto.
EN JA INB4 benen worden hard aangepakt!! Focus deze tijd ligt vooral op borst (is aardig op weg) en benen en buik (eigenlijk meteen een sterke goede core)
En nu maar wachten op jullie mooie prachtige ego lifting reacties!
![]()
Krap 2 maanden geleden:
![]()
Begin august, trainen toen begonnen met oppakken, een tijd 2x max per week gym
![]()
En onderste foto kleedkamer van Golds?Wel weer bij Ambachtsweg, zie ik dat goed? Daar train ik in het weekend ook. Kom je ongetwijfeld een keer tegen.![]()

Gvd dat is op korte tijd weer buff, (jelly)Ben weer een paar weken fanatiek bezig. Sinds de corona lockdown en door werkomstandigheden heb ik sinds de coronalockdown niet gesport .Helemaal niks in de corona tijd.. Sinds opening ging ik hoogstens 2 keer per week. Maar het zat er gewoon niet meer in.
Ik ben al een tijd hier niet meer geweest, maar voor degenen die mij nog kennen: hier ben ik!
Ja ik ben bijna kaal! Buzz cut vind ik mij beter staan dan het lange haar wat ik eerst had zoals op mijn profielfoto.
EN JA INB4 benen worden hard aangepakt!! Focus deze tijd ligt vooral op borst (is aardig op weg) en benen en buik (eigenlijk meteen een sterke goede core)
En nu maar wachten op jullie mooie prachtige ego lifting reacties!
![]()
Krap 2 maanden geleden:
![]()
Begin august, trainen toen begonnen met oppakken, een tijd 2x max per week gym
![]()
In het weekend ga ik dus net bij Bisonspoor ivm latere openingstijd!Wel weer bij Ambachtsweg, zie ik dat goed? Daar train ik in het weekend ook. Kom je ongetwijfeld een keer tegen.![]()
Klopt
Ik kan het vrij snel weer oppakken gelukkig. Ik heb vanaf start lockdown tot nu toe TRT test dosering gezet. De stoppen-dip had ik echt geen zin in in de coronatijd. Nu in een mildere 'cruise'
Ga zo door.
Ja dat klopt en ben ik me bewust van. DBB kan soms verslavend werken en daar ben ik mij bewust van. Niks meer niks minder.Ik ga een jaar bouwen, geen foto's, iedereen is stom tegen mij. Heb je ze beide na elkaar weer.. 😜
Om de training een picca plaatsen werkt bij mij ook niet.Ik ga een jaar bouwen, geen foto's, iedereen is stom tegen mij. Heb je ze beide na elkaar weer.. 😜

Om de training een picca plaatsen werkt bij mij ook niet.![]()

Wat zit er in dat Limburgse voedsel?...Jeetje wat een progress!👍🏻
Geslaagde cutPost hier eigenlijk bijna nooit foto's, maar vandaag voortgang sinds februari dit jaar eens bekeken en best trots op. 1 januari woog ik 89,9, maar geen goede foto's van. Sinds eind mei coaching van @wovano. Hopelijk snel wat meer massa op de benen als we de bouwfase over paar weekjes gaan beginnen:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()