XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Oh sorry hoor, blijkbaar gevoelig puntje :roflol: :roflol:
Ik weet het niet? Maar je haalt mijn boodschap een beetje uit zn verband, is het weer de tijd van de maand? Kun je gewoon zeggen hoor dan houd ik er rekening mee.

En nog een tip, je hoeft je niet overal mee te bemoeien, je komt nogal vaak een discussie binnenstampen zonder enige boodschap of zonder aanleiding om daarna weer te verdwijnen zonder iets bij te dragen, maar ook dat heb ik je vaker verteld. Maar soms ben je wel rete irritant wat dat betreft.

Ik weet het niet? Maar je haalt mijn boodschap een beetje uit zn verband, is het weer de tijd van de maand? Kun je gewoon zeggen hoor dan houd ik er rekening mee.

En nog een tip, je hoeft je niet overal mee te bemoeien, je komt nogal vaak een discussie binnenstampen zonder enige boodschap of zonder dat jijom daarna weer te verdwijnen zonder iets bij te dragen, maar ook dat heb ik je vaker verteld. Maar soms ben je wel rete irritant wat dat betreft.
Ik vind het gewoon grappig hoe makkelijk jij altijd hapt. Is niets persoonlijk, is gewoon mijn rare humor. Dacht dat het er wel dik op lag dat het niet serieus was. Maar blijkbaar niet, dus bij deze 😉

Ik vind het gewoon grappig hoe makkelijk jij altijd hapt. Is niets persoonlijk, is gewoon mijn rare humor. Dacht dat het er wel dik op lag dat het niet serieus was. Maar blijkbaar niet, dus bij deze 😉
Wie haakt er nu in op mijn opmerking zonder dat je er bij betrokken was, beetje omgekeerde wereld dame, dan haal je het nog even in een ander topic aan.... en dan mij beschuldigen van happen, vrouwenlogica...

Dames, gaat ff lekker elders rellen:laugh:

70dbbcm's
20221103_170524.jpg

Ben weer een paar weken fanatiek bezig. Sinds de corona lockdown en door werkomstandigheden heb ik sinds de coronalockdown niet gesport .Helemaal niks in de corona tijd.. Sinds opening ging ik hoogstens 2 keer per week. Maar het zat er gewoon niet meer in.
Ik ben al een tijd hier niet meer geweest, maar voor degenen die mij nog kennen: hier ben ik!
Ja ik ben bijna kaal! Buzz cut vind ik mij beter staan dan het lange haar wat ik eerst had zoals op mijn profielfoto.
EN JA INB4 benen worden hard aangepakt!! Focus deze tijd ligt vooral op borst (is aardig op weg) en benen en buik (eigenlijk meteen een sterke goede core)

En nu maar wachten op jullie mooie prachtige ego lifting reacties! :D

53368422-aa26-459c-be17-6699ce402187.jpeg

Krap 2 maanden geleden:
IMG_0796.jpeg

Begin august, trainen toen begonnen met oppakken, een tijd 2x max per week gym
IMG_0625.jpeg

Terug
Naar boven