- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Oh sorry hoor, blijkbaar gevoelig puntjeDe reden dat je de discussie hier naartoe haalt is?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh sorry hoor, blijkbaar gevoelig puntjeDe reden dat je de discussie hier naartoe haalt is?

Ik weet het niet? Maar je haalt mijn boodschap een beetje uit zn verband, is het weer de tijd van de maand? Kun je gewoon zeggen hoor dan houd ik er rekening mee.
Ik vind het gewoon grappig hoe makkelijk jij altijd hapt. Is niets persoonlijk, is gewoon mijn rare humor. Dacht dat het er wel dik op lag dat het niet serieus was. Maar blijkbaar niet, dus bij deze 😉Ik weet het niet? Maar je haalt mijn boodschap een beetje uit zn verband, is het weer de tijd van de maand? Kun je gewoon zeggen hoor dan houd ik er rekening mee.
En nog een tip, je hoeft je niet overal mee te bemoeien, je komt nogal vaak een discussie binnenstampen zonder enige boodschap of zonder dat jijom daarna weer te verdwijnen zonder iets bij te dragen, maar ook dat heb ik je vaker verteld. Maar soms ben je wel rete irritant wat dat betreft.
Wie haakt er nu in op mijn opmerking zonder dat je er bij betrokken was, beetje omgekeerde wereld dame, dan haal je het nog even in een ander topic aan.... en dan mij beschuldigen van happen, vrouwenlogica...Ik vind het gewoon grappig hoe makkelijk jij altijd hapt. Is niets persoonlijk, is gewoon mijn rare humor. Dacht dat het er wel dik op lag dat het niet serieus was. Maar blijkbaar niet, dus bij deze 😉
Nee, niet. Dbb heeft meer relletjes nodig.
Kom maar ff mee naar buiten dan, dikkeNee, niet. Dbb heeft meer relletjes nodig.
Gremlin, hij noemde je dik. Pik je dat? Zou ik niet pikken hoor...
geval parkje?Kom maar ff mee naar buiten dan, dikke
Online durf ik wel stoer te doen 😎
Gatverdamme, een compliment met een grapje!
Pas je op, dat is een omgekeerde glimlach!
70?? twee keer omgeslagen voordat je ging meten?

70 was voor zijn cut, 25cm verloren in 2 weken maar dat hoort erbij als natty

Ik begrijp je, deze reactie had ik voorzien. Maar ik heb ze net pas ontdekt en vind het heerlijk om erin te trainenIk zou die tights voorlopig in je kast laten liggen broertje