Leonardo32
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 380
Ik had gvd echt eerder een goeie bulk moeten doen, gaat echt top
Als dit natty is, ben ik sinterklaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had gvd echt eerder een goeie bulk moeten doen, gaat echt top
Nieuwe wasmachine graag
Dan ben jij Sinterklaas

De meeste mensen doen ook maar wat. De mensen waarvan ik weet dat ze on zijn dwarven mijIk wil niet overdrijven, maar ken zat mensen die er zelfs na een jaar on zijn nog niet zo uit zien.

Heb je het nu over mij?Naturel of niet. Ken er zat die al 3-4 jaar trainen er nog niet zo uitzien, wel kuren en stronteigenwijs zijn

Gaan we nou weer pagina's vullen met die idioot die natty blijft claimen
Who cares
De meeste mensen doen ook maar wat. De mensen waarvan ik weet dat ze on zijn dwarven mij![]()
Voel je je aangesproken dikkie
?
Er zijn er ook zat die alleen het laatste zijn.Naturel of niet. Ken er zat die al 3-4 jaar trainen er nog niet zo uitzien, wel kuren en stronteigenwijs zijn
Ja want 89kg bij 16 procent is absurdJe
Je hebt altijd baas boven baas. Maar die schouders en zo veel massage met laag VP is gewoon niet natty. Je neemt alleen jezelf in de maling hoor.😉

Dat heb jij wel vaker gehoord denk ik dat je nu een flashback ervaart ?
182 met goed licht idd

Moet je op m’n onlyfans zijn1 foto zegt toch ook niet zoveel? Kan je geen full body (het liefst naakt) posten?

Rukvoer nodig ?1 foto zegt toch ook niet zoveel? Kan je geen full body (het liefst naakt) posten?

Foute topic? Dit is niet de laatste foto?