Gorillagainz
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3.246
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 136kg
Je kan in mijn log precies zien vanaf wanneer wel/niet of denk je dat ik daar in retrospect ook over zou liegen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan in mijn log precies zien vanaf wanneer wel/niet of denk je dat ik daar in retrospect ook over zou liegen?
Ja genen kun je niet kopen.@Henk123456 is bv buffer geboren dan ik ooit zal worden. Of als kind in de toverdrank gevallen.
Mannetjes van 1.60 kunnen er ook knetter goed uitzien, ook naturel.
M.i. kun je er weinig over zeggen.
Ik zou ook gaan beginnen met trainen! Kijken wat dan kan bereiken.
Foto uit de lockdown?

Ik train ook 😅Ik zou ook gaan beginnen met trainen! Kijken wat dan kan bereiken.
Wat is dit voor kut opmerking 🤷🏼♀️Ik zou ook gaan beginnen met trainen! Kijken wat dan kan bereiken.
Niks van aantrekken, je bent zichtbaar wat opgedroogd. Benen zijn groter geworden, pens kleiner. Vorm in de rug is beter en je manboobs zijn weg.
Progressie is zichtbaar, lekker doorbouwen maar.
Mens eigen om altijd iemand slecht te praten
Ziet er goed uit maat 👌🏼2 maanden post kfc, +7kg momenteel
TD kcal 4095 / K 650 / E 250 / V 55
NTD kcal 3700 / K 450 / E 250 / V 100
Bloedwaardes/ bloeddruk alles weer on point, half dec push fase.
KT:
Split focus armen/benen, 3 dagen trainen 1 dag off:
UB / LB / UB / rust
LB / UB ex arm / armen + quads / rust
Repeat
Cardio:
ED 10k stappen
Na KT 15 min stairmaster
2023 iron man 🫡
![]()
Is dit een stelling of een feit?
Je mag trots zijn op je prestatie. Perfecte voorbeeld van iemand in een gezinssituatie zonder smoesjes. Gewoon doorzetten en zelfs regelmatig genieten van lekkere tussendoortjes maar wel gewoon resultaat neerzetten. Bouwfase gaat mooi worden.Cut zit erop! Weekgemiddelde 71,7kg (start januari '22 89,9kg). Gok zo'n 13% vet. Op naar een lichte bouwfase 💪🏼💪🏼 jaarabonnement bij @wovano dus dat komt helemaal goed 👌🏼
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Thanks 💪🏼 bent een fijne coach en aanrader voor een ieder die wat extra begeleiding kan gebruiken 👌🏼 we gaan er weer voor!Je mag trots zijn op je prestatie. Perfecte voorbeeld van iemand in een gezinssituatie zonder smoesjes. Gewoon doorzetten en zelfs regelmatig genieten van lekkere tussendoortjes maar wel gewoon resultaat neerzetten. Bouwfase gaat mooi worden.![]()
Doorzettings vermogen award 2022 gaat naar jou 🫡Cut zit erop! Weekgemiddelde 71,7kg (start januari '22 89,9kg). Gok zo'n 13% vet. Op naar een lichte bouwfase 💪🏼💪🏼 jaarabonnement bij @wovano dus dat komt helemaal goed 👌🏼
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt en doen we 👌Niks van aantrekken, je bent zichtbaar wat opgedroogd. Benen zijn groter geworden, pens kleiner. Vorm in de rug is beter en je manboobs zijn weg.
Op naar jaar 2 🫡
Het was wel vrijdag 😌