- Waardering
- 2.046
Mooie vleugels ben je aan het bouwen. Massa ook prima.
Ga je ook je armen en m.n. je triceps extra onder handen nemen?
M.i. kunnen triceps nooit groot genoeg zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie vleugels ben je aan het bouwen. Massa ook prima.
Armen bi/tri en quads zijn dit off season idd punten waar extra aandacht naartoe gaat en me split op aangepast is.Mooie vleugels ben je aan het bouwen. Massa ook prima.
Ga je ook je armen en m.n. je triceps extra onder handen nemen?
M.i. kunnen triceps nooit groot genoeg zijn.
Op naar de volgende Mr: Fitness, of ga je eerst 2j bouwen voor Bodybuilding klasse ?
Bedoeling is eind 2023 wederom een wedstrijd te doen bb klasse, maar dan <85kg.Op naar de volgende Mr: Fitness, of ga je eerst 2j bouwen voor Bodybuilding klasse ?
Hou je je vetpercentage en bloeddruk goed in de gaten,zeker als je HGH gaat zetten
Hij is door GH gegroeid van 1.76m naar 2.30m ...Wat is je lengte?
Sta je naast iemand van 1.70 - 1.75 dan ben je zo weg in die klasse.
Maar goed, je hebt nog een jaar...als je benen en armen goed bijtrekken dan heb je wel een bruut fysiek. Maar dat had ik al gezegd voor je eerste prep![]()
1.78m, armen overal en benen zijn komende off season idd me aandachtspunten waar me split op gebaseerd is. Tevens ook veelal machine oefeningen komende tijd om puur de focus op kracht output te leggen, bb bench en bb squat beide dus uit me selectie en vervangen.Wat is je lengte?
Maar goed, je hebt nog een jaar...als je benen en armen goed bijtrekken dan heb je wel een bruut fysiek. Maar dat had ik al gezegd voor je eerste prep![]()
Gooi gewoon je log weer open man.1.78m, armen overal en benen zijn komende off season idd me aandachtspunten waar me split op gebaseerd is. Tevens ook veelal machine oefeningen komende tijd om puur de focus op kracht output te leggen, bb bench en bb squat beide dus uit me selectie en vervangen.
1.78*
Dat van die lengte geldt helaas voor elke klasse. Kut midgets. Misschien bij een beginners wedstrijd op +100 kg niet als je gelukt hebt.Wat is je lengte?
Ja 5kg ruimte tot 85kg bw, maar die ga ik nooit volledig dit off season halen, 2kg spiermassa ben ik al blij. Zal dus 82/83kg max eind 2023 on stage staan, indien ik wederom net zo droog kan komen.Damn dan moet ik ook maar eens terug op de GH
1.76 dus, oke dacht dat je langer was.
En je hebt nog een dikke 5 kg speling toch? Las ergens dat je rond de 80 zat na je wedstrijd?
Als je nou je armen ook op de manier gaat trainen waarop je pecs en benen trainde, kom je er wel. Zo niet.1.78m, armen overal en benen zijn komende off season idd me aandachtspunten waar me split op gebaseerd is. Tevens ook veelal machine oefeningen komende tijd om puur de focus op kracht output te leggen, bb bench en bb squat beide dus uit me selectie en vervangen.
Manier van trainen is dit keer wel compleet anders dan voorheen, meer “wetenschappelijk” en minder bro science of iemands eigen ervaringen. Vind het jammer dat bijv bench/squat eruit is en vervangen met een plate loaded press/ hadk squat, maar alles op alles om maximaal te groeien komende maanden.Als je nou je armen ook op de manier gaat trainen waarop je pecs en benen trainde, kom je er wel. Zo niet.
Ja 5kg ruimte tot 85kg bw, maar die ga ik nooit volledig dit off season halen, 2kg spiermassa ben ik al blij. Zal dus 82/83kg max eind 2023 on stage staan, indien ik wederom net zo droog kan komen.
Bij de npc heb je alleen -80 of -90 geen -85, tenzij je bij een andere bond wil gaanBedoeling is eind 2023 wederom een wedstrijd te doen bb klasse, maar dan <85kg.
Bloeddruk wekelijkse check 2x en indien bf% te hoog word/ eetlust minder dan een agressieve mini cut. Wil toch nog zeker 20 liever 30 weken bouwen aangezien ik deze week begin met een blast.
Dacht dat bij de bb klasse <80 <85 <90 <100 100+ was laatst bij de KFC.Bij de npc heb je alleen -80 of -90 geen -85, tenzij je bij een andere bond wil gaan
KFCDacht dat bij de bb klasse <80 <85 <90 <100 100+ was laatst bij de KFC.
80-90kg is nogal een stap waarvoor ik toch 3 jaar moet bouwen om uberhaupt richting die 90 te komen 🥹