- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Medium-rare testosteron met een sausje van deca en een topping van mast
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Medium-rare testosteron met een sausje van deca en een topping van mast
En voor lunch een trenboloni sandwich 😂Medium-rare testosteron met een sausje van deca en een topping van mast
Biggie man!Na een week dikke diarree gehad te hebben van 105 naar 99,9 gegaan vanochtend, officieel ecto dus. Gisteren voor het eerst weer normaal kunnen eten en vanochtend weer goed kunnen trainen en ook gelijk een dikke pomp jongeee.
Ik train tegenwoordig triceps als op zichzelf staande bodypart en dat lijkt wel te helpen.
![]()

HeelNa een week dikke diarree gehad te hebben van 105 naar 99,9 gegaan vanochtend, officieel ecto dus. Gisteren voor het eerst weer normaal kunnen eten en vanochtend weer goed kunnen trainen en ook gelijk een dikke pomp jongeee.
Ik train tegenwoordig triceps als op zichzelf staande bodypart en dat lijkt wel te helpen.
![]()
En gefeliciteerd met jullie hond 🙋♀️Na een week dikke diarree gehad te hebben van 105 naar 99,9 gegaan vanochtend, officieel ecto dus. Gisteren voor het eerst weer normaal kunnen eten en vanochtend weer goed kunnen trainen en ook gelijk een dikke pomp jongeee.
![]()
Jeetje, jij zit ook niet stil! Vooral verder bouwen zoNa een week dikke diarree gehad te hebben van 105 naar 99,9 gegaan vanochtend, officieel ecto dus. Gisteren voor het eerst weer normaal kunnen eten en vanochtend weer goed kunnen trainen en ook gelijk een dikke pomp jongeee.
![]()
Massief!Na een week dikke diarree gehad te hebben van 105 naar 99,9 gegaan vanochtend, officieel ecto dus. Gisteren voor het eerst weer normaal kunnen eten en vanochtend weer goed kunnen trainen en ook gelijk een dikke pomp jongeee.
![]()
Dat is ook een serieus hoog gewicht, ik dacht dat je niet heel groot was, alleszins geen 185? Moet ook wel indrukwekkend fysiek zijn, was het vroeger ook al

Nette Rear lat spread!
Nette Rear lat spread
Damn. Jij was 1.60 ofzo toch? Of heb ik een ander voor me.

Thanks man, vind het nog steeds een lastige pose en 9 vd 10 keer f**k ik hem alsnog op

Thanks man, vind het nog steeds een lastige pose en 9 vd 10 keer f**k ik hem alsnog op![]()
1.52mNette Rear lat spread
Damn. Jij was 1.60 ofzo toch? Of heb ik een ander voor me.
Oh goeie, zal dat eens proberenIn die back poses zou je ook je voeten wat meer naar buiten kunnen draaien zodat vanachter je benen dikker lijken doordat je dus de zijkant van je quads ziet.