MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

1000011744.jpg

6 dagen na gyno operatie (klieren verwijderd+liposuctie). Weinig last gelukkig, is me alles meegevallen 😃

Heb een van de foto's een paar maanden geleden gepost maar er is qua fysiek eigenlijk niets veranderd, maaaar binnen een paar weken waarschijnlijk wel, want ik ben vandaag begonnen met m'n eerste kuur (test e 500 pw). Ben benieuwd naar de komende weken!
thumbnail_IMG_8208 (1).jpg

Heb een van de foto's een paar maanden geleden gepost maar er is qua fysiek eigenlijk niets veranderd, maaaar binnen een paar weken waarschijnlijk wel, want ik ben vandaag begonnen met m'n eerste kuur (test e 500 pw). Ben benieuwd naar de komende weken!
Mooi startfysiek voor een eerste kuur, gaat je wel leuke gains opleveren

Natty streef :flexbiceps:

Nog een kleine toevoeging. Ik wilde al eerder starten maar door wat medisch heb ik het nog uitgesteld. Uiteindelijk wel goed geweest om eerst natty alles er uit te halen. ben 85 kg op de foto's.
Ik ben hier al eerder lid geweest maar doordat er mensen in m'n directe omgeving m'n accountnaam kende heb ik een tijdje terug dit account aangemaakt. Ben destijds ook een keertje naar een meet geweest, als je meer wilt weten kan je altijd een pm sturen. Ik heb sinds kort een instagram waar ik ook wat progressie foto's ed ga plaatsen.

Oehh nice man
Mn eerste kuur was 250 test/200 primo
Zet nu 500 test en groei veeel beter
Goeie keus

Thanks man, zat te twijfelen maar uiteindelijk toch hiervoor gekozen, had wat twijfels omdat ik als puber gyno had en dit rond mn 20e heb weg laten halen, maar toch gekozen om te beginnen met maar alleen test. Maar ben ook wel benieuwd naar primo. Zat eerst te twijfelen tussen 375 test pw of 500 maar toch maar voor 500 gekozen haha

Damn mooi fysiek zeg! Dat word wat met je eerste kuur!

Nog een kleine toevoeging. Ik wilde al eerder starten maar door wat medisch heb ik het nog uitgesteld. Uiteindelijk wel goed geweest om eerst natty alles er uit te halen. ben 85 kg op de foto's.
Ik ben hier al eerder lid geweest maar doordat er mensen in m'n directe omgeving m'n accountnaam kende heb ik een tijdje terug dit account aangemaakt. Ben destijds ook een keertje naar een meet geweest, als je meer wilt weten kan je altijd een pm sturen. Ik heb sinds kort een instagram waar ik ook wat progressie foto's ed ga plaatsen.
Ben je een broertje van AK ? ;)
Al nagedacht om kuurlog aan te maken hier ?

Ben 4 weeks out nu van interclub 1 :) als -93. Daar kan ik me hopelijk qualificeren voor het BK 8-9maart :) tis enkel de 14 beste totalen van de gewichtklasse die mee kunnen.
Beetje balen wel dat ze BK verzet hebben, is nu 5 weken na de eerste interclub, das best kort!
Oof, misschien tot dan :) Een vriend van me doet ook mee in de -93 dan. Wel bij de junioren. BK zal ik er ook bij zijn normaal gezien.

Ben je een broertje van AK ? ;)
Al nagedacht om kuurlog aan te maken hier ?
Hahaha nee dat niet, heb hem wel gezien bij binnenkomst toen maar verder niet echt gesproken eigenlijk helaas. En ik ga hier wel updates posten maar geen hele log. Verder niet heel spannends te melden ook, ik train push, pull, legs, schouders/kuiten, repeat, en doe een simpele kuur

Terug
Naar boven