MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb een van de foto's een paar maanden geleden gepost maar er is qua fysiek eigenlijk niets veranderd, maaaar binnen een paar weken waarschijnlijk wel, want ik ben vandaag begonnen met m'n eerste kuur (test e 500 pw). Ben benieuwd naar de komende weken!
thumbnail_IMG_8208 (1).jpg
Jij hebt geen kuur nodig vind ik. Natty arnold. Maar groter is natuurlijk je eigen keuze

Zeer knap fysiek(zeker als natty)

Laatst bewerkt:
Heb een van de foto's een paar maanden geleden gepost maar er is qua fysiek eigenlijk niets veranderd, maaaar binnen een paar weken waarschijnlijk wel, want ik ben vandaag begonnen met m'n eerste kuur (test e 500 pw). Ben benieuwd naar de komende weken!
thumbnail_IMG_8208 (1).jpg

Net zo natty als Putin democratisch is. Goed fysiek.

Hahaha nee dat niet, heb hem wel gezien bij binnenkomst toen maar verder niet echt gesproken eigenlijk helaas. En ik ga hier wel updates posten maar geen hele log. Verder niet heel spannends te melden ook, ik train push, pull, legs, schouders/kuiten, repeat, en doe een simpele kuur
@partymarty welcome back!

Goed fysiek 🤝

@partymarty welcome back!

Goed fysiek 🤝
Dankjewel man! En die ken ik niet haha volgens heb ik iets gemist.:p

Net zo natty als Putin democratisch is. Goed fysiek.
Hahaha thanks man, was toch echt natty op die foto's
Jij hebt geen kuur nodig vind ik. Natty arnold. Maar groter is natuurlijk je eigen keuze
Thanks! Snap wat je zegt maarja, voor niemand is het echt persee nodig, tenzij je er je geld mee verdient. Maar wil het toch een keer proberen, vooral benen en biceps wil ik echt hard op focussen. Ben wel echt benieuwd hoeveel spiermassa ik kan vasthouden na de kuur.

Nog een kleine toevoeging. Ik wilde al eerder starten maar door wat medisch heb ik het nog uitgesteld. Uiteindelijk wel goed geweest om eerst natty alles er uit te halen. ben 85 kg op de foto's.
Ik ben hier al eerder lid geweest maar doordat er mensen in m'n directe omgeving m'n accountnaam kende heb ik een tijdje terug dit account aangemaakt. Ben destijds ook een keertje naar een meet geweest, als je meer wilt weten kan je altijd een pm sturen. Ik heb sinds kort een instagram waar ik ook wat progressie foto's ed ga plaatsen.

Ben jij srs nat of heb je verleden eens iets gebruikt?

Reden: opschonen.
Eerder vetter 😂😂 was toen wel echt droog. Vooral mn benen en "love handles" zijn weer een stuk minder droog, en de rest ook wel eigenlijk

Terug
Naar boven