AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

7 weeks out
Screenshot_20230205-183026_Instagram.jpg

Veiny & grainy

Je bent natuurlijk altijd afhankelijk van je tegenstanders. Winnen is leuk, maar ben al blij als ik mijn vorige wedstrijd fysiek ruim verbeter.
Als je moet kiezen:
1. een duidelijk berer fysiek, maar buiten de top 3
2. Top 3 met een minder fysiek dan je had?

Wil je liever winnen of liever progressie en hoe zie je dat op de langere termijn?

Als je moet kiezen:
1. een duidelijk berer fysiek, maar buiten de top 3
2. Top 3 met een minder fysiek dan je had?

Wil je liever winnen of liever progressie en hoe zie je dat op de langere termijn?
Dat is zo'n dilemma waar niet uit te kiezen valt. Het is ook afhankelijk van je tegenstanders. Als ik 4e word in een line-up waar je u tegen zegt zou ik dat niet heel erg vinden. Maar als ik 4e word en het is allemaal twijfelachtig ben ik zwaar teleurgesteld. Ongeacht mijn eigen fysiek die dag.

Van jezelf winnen is toch het allerbelangrijkste. En dat gaat zeker wel gebeuren.
Niet mee eens. Leuk als je er beter uit ziet dan vorig jaar maar als je 16e van de 17 wordt heb je dus alsnog gewoon een kutfysiek. Maar goed, zou dan ook nooit een wedstrijd doen waar ik van tevoren al weet dat er 0.0 kans is op een goed resultaat.

Dat is zo'n dilemma waar niet uit te kiezen valt. Het is ook afhankelijk van je tegenstanders. Als ik 4e word in een line-up waar je u tegen zegt zou ik dat niet heel erg vinden. Maar als ik 4e word en het is allemaal twijfelachtig ben ik zwaar teleurgesteld. Ongeacht mijn eigen fysiek die dag.
Wel ontzettend sterk als je op zo'n moment zo objectief naar jezelf en naar anderen kan kijken

Niet mee eens. Leuk als je er beter uit ziet dan vorig jaar maar als je 16e van de 17 wordt heb je dus alsnog gewoon een kutfysiek. Maar goed, zou dan ook nooit een wedstrijd doen waar ik van tevoren al weet dat er 0.0 kans is op een goed resultaat.
Wie heeft het over 16e van de 17? Alleen jij, toch? 🤷🏼‍♀️

Met zon mentaliteit kan je jezelf ook kansen ontnemen. Afhankelijk van het context. Is toch zonde

Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger een (kort) tijdje atletiek gedaan. Ik was toen rond de 13 jaar oud. M'n eerste wedstrijd, een cross. Iets van 5 km over duinen en shit. Hell. Fucking drama. Deden iets van 100 jongens mee.

Ik werd ena laatste. Was meteen m'n laatste dag atletiek. (True story)

Wel ontzettend sterk als je op zo'n moment zo objectief naar jezelf en naar anderen kan kijken
Op de krachtigfitcup in ‘21 werd ik 2e in een line-up met Siem Goossens (die vorig jaar meerdere pro shows gedraaid heeft), @vntl en nog wel wat buffe gasten. Tuurlijk wil je graag winnen, maar een 2e plaats voelde op dat moment al een beetje als overwinning. Ook komende wedstrijd ga ik voor de winst, maar met Aron Winnelinckx als tegenstander zou ik met een 2e plaats ook al tevreden zijn. Maar ik wil het hem uiteraard niet gemakkelijk maken.

Dat ligt eraan wat je als een goed resultaat beschouwd.

Terug
Naar boven