Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Op de krachtigfitcup in ‘21 werd ik 2e in een line-up met Siem Goossens (die vorig jaar meerdere pro shows gedraaid heeft), @vntl en nog wel wat buffe gasten. Tuurlijk wil je graag winnen, maar een 2e plaats voelde op dat moment al een beetje als overwinning. Ook komende wedstrijd ga ik voor de winst, maar met Aron Winnelinckx als tegenstander zou ik met een 2e plaats ook al tevreden zijn. Maar ik wil het hem uiteraard niet gemakkelijk maken.
Alleen maar diep respect voor die mindset. Ik denk dat wat jij nu omschrijft, een prachtig voorbeeld is van je ego opzij zetten om het maximale eruit te halen

Niet mee eens. Leuk als je er beter uit ziet dan vorig jaar maar als je 16e van de 17 wordt heb je dus alsnog gewoon een kutfysiek. Maar goed, zou dan ook nooit een wedstrijd doen waar ik van tevoren al weet dat er 0.0 kans is op een goed resultaat.
Als er 16 goeie fysieke staan ben je niet slecht of ga jij ervan uit dat er slechte bij staan?
Ik denk dat je juist een coach hebt om te duiden dat je fysiek niet wedstrijd waardig is.

Heb er eentje op de novice zien staan en die werd dan ook laatste.
Maar op Op NPC wedstrijden staan geen slechte fysieken.

Laatst bewerkt:
Niet laatst genomen(dat was je mama) maar kwam hem tegen hihi

Bijlagen

• 2578B9BB-B8BF-4D05-8B11-AA12785E5D7C.jpeg
    2578B9BB-B8BF-4D05-8B11-AA12785E5D7C.jpeg
    861,2 KB · Weergaven: 292
Lijp fysiek man. Hoeveel weeg je?

Dankje, rond de 100

Als er 16 goeie fysieke staan ben je niet slecht of ga jij ervan uit dat er slechte bij staan?
Ik denk dat je juist een coach hebt om te duiden dat je fysiek niet wedstrijd waardig is.

Heb er eentje op de novice zien staan en die werd dan ook laatste.
Maar op Op NPC wedstrijden staan geen slechte fysieken.
Ik heb inmiddels beeldmateriaal genoeg gezien om te zeggen dat er ladingen butt fysieken op wedstrijden staan. Maar dat zal afhangen van je definitie van goed zoals iemand eerder zei. Misschien ligt dat voor jou anders dan voor mij, dat kan en is ook niet erg.

Foto van febr. hang je stuk verder achterover @ak
Meer benieuwd naar Pec massa

• Like
Waarderingen: AK
Armen zijn goed aan het bijtrekken lijkt me?

• Like
Aangezien me armen een weak point zijn zou het dan tactischer zijn om bij een back lat spread de linkse houding aan te nemen ipv rechts?
Vind dat ik links minder wijd oog, maar me kleine armen worden totaal verbloemt, waardoor het totaal plaatje mooier is (in mijn ogen).

6399EE01-48D2-4F9F-B416-F47E1455182E.jpeg

Aangezien me armen een weak point zijn zou het dan tactischer zijn om bij een back lat spread de linkse houding aan te nemen ipv rechts?
Vind dat ik links minder wijd oog, maar me kleine armen worden totaal verbloemt, waardoor het totaal plaatje mooier is (in mijn ogen).

Vind het wel meevallen nu.
Hvl Arm en borstomtrek?

• Like

Alleen links komt je rugwijdte weer minder goed uit, en dat is toch waar de jury het meest op zal letten bij een back pose? Misschien beredeneer ik het nu te simpel hoor. :dunno: Ik begrijp je dilemma.

Armen zullen een weak point blijven en moet dus plan B in actie nemen en kijken hoe ik dit zoveel mogelijk kan verbloemen. Omtrek is nu 41.5, maar daar gaat nog (te) veel vanaf in de prep miv mei.
Weet ook niet welke pose beter zou scoren met mijn fysiek op een wedstrijd. Ik zou zelf voor de linkse gaan, maar weet niet of ik dan mezelf naai.

Terug
Naar boven