- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Check karma.
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
Nice!
I want 2

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check karma.
---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------
Nice!

Deze E-stalker heeft je Fb page ook gevonden. Je lijkt potverdomme wel op Jay cutler man(bijna dan..)
heb je een speciale atleten fb? kan op je facebook pagina geen filmpjes terugvinden, wel je laatst geposte brute foto!!

Je lijkt potverdomme wel op Jay cutler man(bijna dan..)

Na aantal maanden met blessure te hebben rond gelopen eindelijk weer benen kunnen trainen. moest weer beginnen op 100kg squat
![]()
maar 100 kilo beginnen na een blessure is niet verkeerd toch?gelijk even bij onlangs toegevoegd van rob s checken hoe de mede dbb'ers eruit zien

laatste oefening voor ik de foto nam was Incline Dumbell Row, dus lag op mn buik, op een handdoek, vandaar.gelijk even bij onlangs toegevoegd van rob s checken hoe de mede dbb'ers eruit zien
Kom wel een heel eind trouwens, denk ik..Dat hoor ik wel vaker ja haha.
Nee maar er zullen vanaf nu wel met regelmaat meer foto's en trainingsfilmpjes komen
Ik ben nog geen atleet dus heb ook nog geen pagina, misschien dat ik die maak na mijn eerste wedstrijd als ik er wat van bak![]()
Maar wie is nou wieKom wel een heel eind trouwens, denk ik..
Is bij mij niet zo heel lastig gok ik. Ook niet zo interessant daarentegen.