MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee maar het plan is om 29 maart de open limburgse te doen. Ben alleen iets te laat begonnen met het dieet (pas kleine 4 weken bezig), dus is ff afwachten of ik het haal. Heb in feite nog maar 5.5 weken dus wordt iig krap.

@RobS, je hebt echt een voorbeeldfysiek voor mij en voor vele anderen. Echt respect daarvoor

Nee maar het plan is om 29 maart de open limburgse te doen. Ben alleen iets te laat begonnen met het dieet (pas kleine 4 weken bezig), dus is ff afwachten of ik het haal. Heb in feite nog maar 5.5 weken dus wordt iig krap.

Ben benieuwd! Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.947

Een vriend van me gaat daar ook aan mee doen! Zal wel andere klasse zijn, hoop ik voor hem:p

Vind je 16/17% vrij hoog?
103kg is op onze lengte toch 3x niks, veel te licht om echt buf te zijn.

mwah, alles boven de 14 is imo teveel ja en denk dat je er enkele kilo's lichter beter zou uitzien (niet per se buffer, but who cares). en liever 103kg op 1m93 dan op 1m73. ;)

mwah, alles boven de 14 is imo teveel ja en denk dat je er enkele kilo's lichter beter zou uitzien (niet per se buffer, but who cares). en liever 103kg op 1m93 dan op 1m73. ;)

Als je bedenkt dat ik een half jaar geleden nog op 23% stond op 106kg. :o

Wil dit jaar nog naar 10/12%.

:o van zonet

dbb laatste.jpg

Echt een bruut fysiek Rob S. Ik heb je toegevoegd op Facebook als je het niet erg vindt, erg benieuwd naar nieuwe pics en vids.

gruwelijk rob, echt goed

Terug
Naar boven