Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Wouden..

Ice Cube Reaction GIF
Wouden zijn bossen!
Veel mensen hebben geleerd dat wouden ‘fout’ is. ‘Wouden zijn bossen!’ was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen als iemand wouden gebruikte. Alleen wilden zou correct zijn. Maar wou(d)en is een eeuwenoude werkwoordsvorm, die al in middeleeuwse Nederlandse teksten voorkomt.

Wouden is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal. In de spreektaal is wou(w)en heel gebruikelijk.
Zelfd wouen en wouwen zijn blijkbaar correct :roflol:.
Wie wouwen of wouden gebruikt, kan bijna standaard rekenen op commentaar vanwege slordig taalgebruik. Toch staat ook wouden in de woordenboeken en woordenlijsten. Van Dale noemt bovendien nog de informele vormen wouwen en wouen.

Best wel precies een toxische stoere man, weinig bijdragen aan wat ooit een nice forum was.
Jeetje wat heb jij aan je vagijntje dan? "Een toxische stoere man". Lijken wel de woorden van een femikutje.

Heb je foto gezien, en vind je fysiek niet mooi om het netjes te brengen. Ik zie een hangbuikje, dat is aesthetisch gewoon 3 keer niks.

Maar doe vooral waar je je goed bij voelt.
front-view-three-women-holding-placards-with-body-positivity-statements_23-2148956672.jpg

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Me zwakste pose:
Armen blijft toch een ding 🫠

09E1926E-E58A-48EC-9576-200543559C6D.jpeg

Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.

Me zwakste pose:

Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.
Vond het sowieso al kortdag voor je om nu weer een wedstrijd te knallen

Vond het sowieso al kortdag voor je om nu weer een wedstrijd te knallen
Zit zelf ook in dubio momenteel, vandaar dat ik over 5/6 weken begin met een cut en de knoop doorhak als ik op 10% bf sta om dan door te gaan met prep of gewoon 30 weken weer doorbouwen.

Zit zelf ook in dubio momenteel, vandaar dat ik over 5/6 weken begin met een cut en de knoop doorhak als ik op 10% bf sta om dan door te gaan met prep of gewoon 30 weken weer doorbouwen.
Ik denk dat je sws meer massa overhoud als je eerst een tijdje blijft cruisen met je verkregen massa en niet gelijk na de bulk weer een diepe cut ingaat.

Gewoon jaartje overslaan qua wedstrijden

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: AK
Ik denk dat je sws meer massa overhoud als je eerst een tijdje blijft cruisen met je verkregen massa en niet gelijk na de bulk weer een diepe cut ingaat.
Eens. Hou je nieuwe massa eerst maar eens een week of 8 a 10 vast voor 't cutten. Die fout zoooo vaak gemaakt want "je kunt geen spier verliezen op een fatsoenlijke dosis aas". Jaren later nog steeds ecto :(

Zit je nog bij Kay? Je ging toch naar een andere coach? Welke?
Zit nog bij Kay en hij is bezig om zelf verder te gaan niet onder de naam grow meer. Zo kan ie 100% van zijn aandacht aan bb geven en niet die zweverige onzin van grow.
Wacht het nog af hoe dit zal lopen aangezien ik toch al even bij hem zit en niet weg wil gaan tenzij het mijn progressie hindert.

Open gewoon weer je Log of nieuw log @ak

• Heart
Gewoon bouwen en volgend jaar wedstrijd pakken
Als je steeds maar in prep blijft ga je niet veel gainen over de tijd

• Like
Me zwakste pose:

Als je ze naturel niet raakt, raak je ze met gear dus ook niet.
Bedankt voor de gratis tip.

Terug
Naar boven