XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

4 weken
Screenshot_20230225-121503_Instagram.jpg
Backpose echt ! On point ☝️

Me zwakste pose:
Armen blijft toch een ding 🫠

09E1926E-E58A-48EC-9576-200543559C6D.jpeg

Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.
Je hebt een armencoach nodig...

• Heart
Waarderingen: AK
Me zwakste pose:

Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.
Dat is zeker aan te raden. Je armen lopen mijlen ver achter met de rest.
Komt wel bot over zo. Dit is niet negatief bedoelt hoor. Meer als aanjager voor everyday armday.

• Like
Zit zelf ook in dubio momenteel, vandaar dat ik over 5/6 weken begin met een cut en de knoop doorhak als ik op 10% bf sta om dan door te gaan met prep of gewoon 30 weken weer doorbouwen.
Doe dat laatste. Biceps en triceps kunnen heel snel groeien als je ze goed traint. Zware halter en dumbbell oefeningen, geen isolatiegedoe met kabeltjes. Als je die armen op 45cm krijgt win je de wedstrijden waar je nu voor spek en bonen aan zal meedoen.
hqdefault.jpg

• Like
Doe dat laatste. Biceps en triceps kunnen heel snel groeien als je ze goed traint. Zware halter en dumbbell oefeningen, geen isolatiegedoe met kabeltjes. Als je die armen op 45cm krijgt win je de wedstrijden waar je nu voor spek en bonen aan zal meedoen.
Vind zelf dat ze wel wat bijgetrokken zijn afgelopen maanden, maar nog steeds blijft het visueel een weak point. Doordat me rug en schouders ook erg dominant aanwezig zijn oogt het allemaal nog droeviger. Omtrek is momenteel ook 42cm, wat ikzelf niet slecht vind maar blijf er meer volume/freq aan geven en wekelijks net paar mm telt toch op na x aantal maanden.

Vind zelf dat ze wel wat bijgetrokken zijn afgelopen maanden, maar nog steeds blijft het visueel een weak point. Doordat me rug en schouders ook erg dominant aanwezig zijn oogt het allemaal nog droeviger. Omtrek is momenteel ook 42cm, wat ikzelf niet slecht vind maar blijf er meer volume/freq aan geven en wekelijks net paar mm telt toch op na x aantal maanden.
Volume/frequentie lijkt mij juist de verkeerde benadering. Intensiteit met zware gewichten zal je armen echt doen groeien en je zal er ook betere vorm van krijgen.

• Like
Me zwakste pose:

Altijd welkom een armensessie mee te komen draaien op een zondag. Mijn armen waren slecht en nu zijn ze iets minder slecht dus misschien doe ik wel iets goed.:P

Me zwakste pose:

Zit gewoon een hele ''gap'' tussen je aanhechtingen biceps naar onderarmen toe, tonen daardoor ook gewoon kleiner.

Altijd welkom een armensessie mee te komen draaien op een zondag. Mijn armen waren slecht en nu zijn ze iets minder slecht dus misschien doe ik wel iets goed.:P
Ik vind ze best wel goed worden! Respect misschien kom ik wel een keer een sessie meedraaien.

Terug
Naar boven