Pindakaas.
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m65
- Vetpercentage
- 7%
Backpose echt ! On point ☝️
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Backpose echt ! On point ☝️
DankGoed man armen ook een pak dikker.
Als dat geen no 1 wordt

Mooie progressie op gemaakt

Wel of geen goud, je haalt er het maximale uit! Wat een beest ben je 💪🏼💪🏼
Je hebt een armencoach nodig...Me zwakste pose:
Armen blijft toch een ding 🫠
![]()
Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.
Dat is zeker aan te raden. Je armen lopen mijlen ver achter met de rest.Me zwakste pose:
![]()
Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.
Doe dat laatste. Biceps en triceps kunnen heel snel groeien als je ze goed traint. Zware halter en dumbbell oefeningen, geen isolatiegedoe met kabeltjes. Als je die armen op 45cm krijgt win je de wedstrijden waar je nu voor spek en bonen aan zal meedoen.Zit zelf ook in dubio momenteel, vandaar dat ik over 5/6 weken begin met een cut en de knoop doorhak als ik op 10% bf sta om dan door te gaan met prep of gewoon 30 weken weer doorbouwen.
Vind zelf dat ze wel wat bijgetrokken zijn afgelopen maanden, maar nog steeds blijft het visueel een weak point. Doordat me rug en schouders ook erg dominant aanwezig zijn oogt het allemaal nog droeviger. Omtrek is momenteel ook 42cm, wat ikzelf niet slecht vind maar blijf er meer volume/freq aan geven en wekelijks net paar mm telt toch op na x aantal maanden.Doe dat laatste. Biceps en triceps kunnen heel snel groeien als je ze goed traint. Zware halter en dumbbell oefeningen, geen isolatiegedoe met kabeltjes. Als je die armen op 45cm krijgt win je de wedstrijden waar je nu voor spek en bonen aan zal meedoen.
Vind het echt ziek hoe je het allemaal doet man naast je baan en eigen bedrijf. Ik zou niet kunnen echt mad respect❤️
Volume/frequentie lijkt mij juist de verkeerde benadering. Intensiteit met zware gewichten zal je armen echt doen groeien en je zal er ook betere vorm van krijgen.Vind zelf dat ze wel wat bijgetrokken zijn afgelopen maanden, maar nog steeds blijft het visueel een weak point. Doordat me rug en schouders ook erg dominant aanwezig zijn oogt het allemaal nog droeviger. Omtrek is momenteel ook 42cm, wat ikzelf niet slecht vind maar blijf er meer volume/freq aan geven en wekelijks net paar mm telt toch op na x aantal maanden.
Ook dat, maar heb nu ook een volledige arm day ipv armen na push/pull nog doen.Volume/frequentie lijkt mij juist de verkeerde benadering. Intensiteit met zware gewichten zal je armen echt doen groeien en je zal er ook betere vorm van krijgen.
Zou niet anders willen levenVind het echt ziek hoe je het allemaal doet man naast je baan en eigen bedrijf. Ik zou niet kunnen echt mad respect❤️
Altijd welkom een armensessie mee te komen draaien op een zondag. Mijn armen waren slecht en nu zijn ze iets minder slecht dus misschien doe ik wel iets goed.Me zwakste pose:
![]()

Je bent echt enorm gegroeid man, ook je armen. 💪Altijd welkom een armensessie mee te komen draaien op een zondag. Mijn armen waren slecht en nu zijn ze iets minder slecht dus misschien doe ik wel iets goed.![]()
Dit is een goed idee, kom erop terug 👏Altijd welkom een armensessie mee te komen draaien op een zondag. Mijn armen waren slecht en nu zijn ze iets minder slecht dus misschien doe ik wel iets goed.![]()
Zit gewoon een hele ''gap'' tussen je aanhechtingen biceps naar onderarmen toe, tonen daardoor ook gewoon kleiner.Me zwakste pose:
![]()
Komt doordat ik veelal half reps doe dus halve gains 😜Zit gewoon een hele ''gap'' tussen je aanhechtingen biceps naar onderarmen toe, tonen daardoor ook gewoon kleiner.
Zou meteen verklaren waarom je onderarmen wel genoeg gains makenKomt doordat ik veelal half reps doe dus halve gains 😜

zou ze lig 2x per week trainen om er de maximale groei uit te halen.Ook dat, maar heb nu ook een volledige arm day ipv armen na push/pull nog doen.
Meer is niet altijd de oplossingzou ze lig 2x per week trainen om er de maximale groei uit te halen.
Ik vind ze best wel goed worden! Respect misschien kom ik wel een keer een sessie meedraaien.Altijd welkom een armensessie mee te komen draaien op een zondag. Mijn armen waren slecht en nu zijn ze iets minder slecht dus misschien doe ik wel iets goed.![]()