Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Me zwakste pose:
Armen blijft toch een ding 🫠

Zit er tevens ook aan te denken om over enkele weken tot 10% weer te cutten en wederom een bulk van 30 weken draaien en dan 2024 weer een wedstrijd te doen, not happy about arms.

Je lichaam de tijd geven, pin presses en chin ups helpen je mogelijk.

Ook dat, maar heb nu ook een volledige arm day ipv armen na push/pull nog doen.
Dit ga ik ook toepassen. Je kunt toch niet zo lekker armen doen aan het begin of einde van een push of pull day. Dan lever je voor mijn gevoel altijd in.

Op een split van Rug/borst, armen /schouders, benen zie ik hier al meer resultaat. 🫡

48.nogwat cm armen met 6 sets triceps en 2 of 3 biceps per 10 dagen crew checking in.

Helaas ben ik verder wel ecto :')

Ik wou dat ik net zulke e-stats biceps als de rest hier zou hebben maar ik kom koud maar op 47,5 cm.

*correctie was 47.5

Gaat over spreiding van de benodigde aantal sets. Niet meer inderdaad.
Of uitvoering.
Wanneer is spiergroep achterloopt hoor je vaak mensen zeggen dat ze hem dan extra gaan trainen. Maar meestal is de uitvoering/intensiteit gewoon ruk. Als je dan meer volume/frequentie gaat draaien met dezelfde slechte uitvoering/intensiteit gaat er alsnog niks gebeuren.

Of uitvoering.
Wanneer is spiergroep achterloopt hoor je vaak mensen zeggen dat ze hem dan extra gaan trainen. Maar meestal is de uitvoering/intensiteit gewoon ruk. Als je dan meer volume/frequentie gaat draaien met dezelfde slechte uitvoering/intensiteit gaat er alsnog niks gebeuren.
Nooit zo bij stil gestaan, maar klinkt ontzettend logisch

Nooit zo bij stil gestaan, maar klinkt ontzettend logisch
Live topic hier lijkt ook het gevalletje Fitnessschema en alleen de beweging doen. Is een inkoppertje natuurlijk, normaal ga je uit dat de uitvoering ok is en focus en intensiteit ook.
Alleen is dat online moeilijk te beoordelen

41,0 en dik
LiveLeak-dot-com-obamacrytearswipe_1581344190.gif

Terug
Naar boven