AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Links onder lijkt het beste.

Lekker bezig, @Sanca Saxon 😊

Wil de echte piraat opstaan?
slim shady eminem GIF

This isn't even my final form maar gewoon om al een gedacht te hebben waar ik momenteel sta, nog een paar daagjes pompen en wat foto's schieten en dan het eindresultaat indienen.

IMG-20230228-WA0021.jpg
Links onder is idd het best, maar je ziet echt wel meer definitie, goed bezig dus!

Week 21 / 96.8kg.

Besloten dit jaar geen wedstrijd te doen ivm armen. 5/6 weken door bouwen en dan 5/6 weken onderhoud om vervolgens de cut tot 10%bf te doen, verwacht 12/14 weken hiervoor nodig te hebben in cruise 150mg test pw. Vanuit daar weer een bouwfase 20/30 weken (UB / LB / armday / rust / repeat) te doen om de opties in 2024 te bekijken.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

F02A9194-469C-4459-A24B-E5E23D532062.jpeg

Armen en benen.

Je benen had ik eerder aangekaart maar daar was je het niet mee eens. Ik zou daar ook heel veel tijd in gaan stoppen. Rug en chest zijn goed, uppertraps mogen ook iets beter

Ik vind je benen eigenlijk ook meer achterlopen dan je armen. Je hebt een dikke rug en grote delts waardoor je on top heel wijd en groot lijkt, maar waist down is er imo te weinig vlees waardoor je wat uit proportie lijkt.

Wat Camelus zegt, ik zou daar echt heel veel aandacht aan besteden.

Dat je een iets kleinere bicep hebt dan the next guy on stage is in 9 vd 10 keer geen probleem, groot verschil in leg size daarentegen is altijd doorslaggevend.

Laatst bewerkt:
Armen en benen.

Je benen had ik eerder aangekaart maar daar was je het niet mee eens. Ik zou daar ook heel veel tijd in gaan stoppen. Rug en chest zijn goed, uppertraps mogen ook iets beter
Armen en benen zijn idd nu ook al aandachtspunten en zal komend jaar wederom blijven. Armen trainen op een specifieke arm dag heb ik nooit gedaan, maar dit zal wel moeten.
Benen kunnen altijd groter, maar heb niet het idee dat vaker benen trainen me zal helpen, eerder zwaarder blijven pushen en het de tijd geven.

Persoonlijk vind ik dat beide spiergroepen toch wel wat verbeterd zijn afgelopen maanden, maar het is een never ending story dus zal komende bulk hier weer flink op pushen.

Dat je een iets kleinere bicep hebt dan the next guy on stage is in 9 vd 10 keer geen probleem, groot verschil in leg size daarentegen is altijd doorslaggevend.
“iets kleiner” zacht uitgedrukt 👏

Arms and legs story continues…

Armen en benen zijn idd nu ook al aandachtspunten en zal komend jaar wederom blijven. Armen trainen op een specifieke arm dag heb ik nooit gedaan, maar dit zal wel moeten.
Benen kunnen altijd groter, maar heb niet het idee dat vaker benen trainen me zal helpen, eerder zwaarder blijven pushen en het de tijd geven.

Persoonlijk vind ik dat beide spiergroepen toch wel wat verbeterd zijn afgelopen maanden, maar het is een never ending story dus zal komende bulk hier weer flink op pushen.

Als ik jou was zou ik quads en hams splitten.

Week 21 / 96.8kg.

Besloten dit jaar geen wedstrijd te doen ivm armen. 5/6 weken door bouwen en dan 5/6 weken onderhoud om vervolgens de cut tot 10%bf te doen, verwacht 12/14 weken hiervoor nodig te hebben in cruise 150mg test pw. Vanuit daar weer een bouwfase 20/30 weken (UB / LB / armday / rust / repeat) te doen om de opties in 2024 te bekijken.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?

F02A9194-469C-4459-A24B-E5E23D532062.jpeg
Niet cutten tijdens je cruise man, dat is toch eeuwig zonde.

Zat idd zelf ook aan zoiets te denken ub lb arms rust repeat en dan “2de”
ronde de focus net wat verleggen, ook bij UB.

Je kan bijvoorbeeld ook hams (dat is opzich niet een heel lange workout) en biceps of triceps samen doen.

Dat train ik vaak samen, hams + bi’s. Mijn coach heeft me een beetje geleerd om out of the box te denken qua splits en bodyparts lol.

Terug
Naar boven