XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Nog 1 week te gaan in de Bullworker fit challenge 2023 (ik ga de 8 weken helaas niet kunnen volmaken) en ik heb alvast een vergelijking gemaakt.

Screenshot_20230226_182255_Facebook.jpg

Sanca als Stier werker 🏋️‍♂️

Of uitvoering.
Wanneer is spiergroep achterloopt hoor je vaak mensen zeggen dat ze hem dan extra gaan trainen. Maar meestal is de uitvoering/intensiteit gewoon ruk. Als je dan meer volume/frequentie gaat draaien met dezelfde slechte uitvoering/intensiteit gaat er alsnog niks gebeuren.
Er is zoveel kennis aanwezig dat ik ervan uitga dat de uitvoering geen issue mag zijn bij @ak

Transformatie van 8 weken met Bullworker producten en isometrics. Er moet een foto ingestuurd worden en update van lichaamsomtrekken.
Moet je ook bewijzen dat t puur door 8 weken bullworker producten en isometrics komt?
Een voor en na foto alleen lijkt me niet zoveel zeggen. Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb echter veel filmpjes voorbij zien komen :D moet je die ook delen?
Blijf t knap vinden! :flex:

Deelname aan de challenge telt ook mee. Echt knap wat je hebt gedaan @Sanca Saxon

Moet je ook bewijzen dat t puur door 8 weken bullworker producten en isometrics komt?
Een voor en na foto alleen lijkt me niet zoveel zeggen. Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb echter veel filmpjes voorbij zien komen :D moet je die ook delen?
Blijf t knap vinden! :flex:
Er moet niets bewezen worden, een voor en na foto en lichaamsomtrekken zijn voldoende, ik heb wel gewoon eerlijk al mijn trainingen op de Bullworker pagina gepost.
Ik was zelf ook benieuwd naar wat het voor me zou kunnen doen :D

Terug
Naar boven