- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Hammer curls met minstens 30kg (per hand) zou inderdaad de volheid van de armbuigers ten goede komen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hammer curls met minstens 30kg (per hand) zou inderdaad de volheid van de armbuigers ten goede komen.
30 maar joh. Train jij wel?Hammer curls met minstens 30kg (per hand) zou inderdaad de volheid van de armbuigers ten goede komen.
DYEL .. bruh..?
Jwz
Ik kan 30 al zonder training. Filmpje in mijn log.
Buitencategorie jij onmenselijk.
kan ik ook weinig aan doen.
Jij kan de definitie van menselijk toch wel aanpassen?
Weet ik, maar het is een goed uitgangspunt voor volle armen.
Heb je ook Nietzsche gelezen?Jij kan de definitie van menselijk toch wel aanpassen?
Nee, heb jij dat geschreven?
Nee, maar dat is nog moeilijker te volgen.
Als je ze echt strict kan vind ik dat een aardige prestatie
Ik ook! Zware kurlsAls je ze echt strict kan vind ik dat een aardige prestatie
Er is zo’n afrikaan in mijn om de hoek gym die doet wel gewoon 50kg dumbbel hammer curls.Als je ze echt strict kan vind ik dat een aardige prestatie
er zijn Afrikanen die niet trainen en 10 kg aan pure massa groter zijn dan ikEr is zo’n afrikaan in mijn om de hoek gym die doet wel gewoon 50kg dumbbel hammer curls.

Er zijn ook Afrikanen die geen eten hebben. Doneer nuer zijn Afrikanen die niet trainen en 10 kg aan pure massa groter zijn dan ik![]()
er zijn Afrikanen die niet trainen en 10 kg aan pure massa groter zijn dan ik![]()