Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Screenshot_20230408-214219_Gallery.jpg
Screenshot_20230408-214216_Gallery.jpg
Screenshot_20230408-214214_Gallery.jpg
Screenshot_20230408-214206_Gallery.jpg

Blijven bulken effe doorgaan voor de massa!

Bijlagen

• AFC1B5C3-675E-4936-88E1-8666A4EC39D7.jpeg
    AFC1B5C3-675E-4936-88E1-8666A4EC39D7.jpeg
    144,7 KB · Weergaven: 127
  • Like
Waarderingen: AK
Met zo een middel is het eerder tijd om een andere sport te kiezen @ak :p

Ik kreeg 144 foto's lol maar niet een waar ik echt blij mee was. Beter wat minder foto's en betere kwaliteit. En atleten moeten maar geduld hebben. Ze hadden duidelijk 2 weken levertijd aangegeven.
Ik kreeg er toen bij siggi's maar 10 ofzoiets en eigenlijk allemaal kut, idem krachtfit cup :')

Thanks. Ik heb niet het idee dat mijn haarlijn omhoog kruipt, ik heb een ander probleem: boven op mijn hoofd wordt mijn haar noticeably dunner, op de kruin. Zo’n kale plek op je hoofd is misschien nog wel erger dan een receding hairline, lol.

Maar opzich heb ik er vrede mee. Ik heb te veel opgeofferd voor mijn bodybuilding om me nu af te laten remmen door de angst om een paar jaar eerder kaal te worden. Het fysiek wat ik nu heb, heb ik in principe bereikt zonder echt hard te juicen, ik ben altijd heel voorzichtig geweest. Maar binnenkort wil ik eens kijken wat er gebeurt wanneer ik echt hard ga in een prep. Als ik dan fucking veel / snel haar verlies, so be it.

Bovendien denk ik niet dat ik écht fucking lelijk ga zijn met een kaal hoofd, me vriendin denkt zelfs dat het me beter zal staan dan nu met haar, lol. En anders gewoon 24/7/365 met een pet op rondlopen.

Of mezelf uit het raam gooien. Ik woon 24 hoog.
wat is jouw "echt hard gaan" methode dan? Gram per week of zelfs hoger

In een cut kan je prima bouwen. Dus waarom wachten.
In een kcal tekort zie ik geen mogelijkheid tot spiermassa gainen. Tevens houd ik mijn split gedurende de hele cut identiek zodat ik weet hoe me kracht is. Volgende bouwfase zal ik nogmaals de nadruk erop leggen.

In een kcal tekort zie ik geen mogelijkheid tot spiermassa gainen. Tevens houd ik mijn split gedurende de hele cut identiek zodat ik weet hoe me kracht is. Volgende bouwfase zal ik nogmaals de nadruk erop leggen.
Geloof je er niet in wellicht. Licht (autospelling whahah met natuurlijk ligt zijn) er geheel aan hoe diep die cut is. In deficit kan je vrij makkelijk massa gainen, helemaal als je gebruikt.

Geloof je er niet in wellicht. Licht (autospelling whahah met natuurlijk ligt zijn) er geheel aan hoe diep die cut is. In deficit kan je vrij makkelijk massa gainen, helemaal als je gebruikt.
Denk niet dat ik noemenswaardig spiermassa kan maken in een cut, misschien als je rond onderhoud zit maar dan nog is het nihil. Zit ook op cruise momenteel wat ook niet meehelpt.

stoppen hoor. met ondersteuning maakt het niet uit of je beginner bent of gevorderde.
En zo ver gevorderd zijn we hier nu ook niet. Zelfs jij zet massa bij in je cut.
Natuurlijk niet in de scherpe curve als je in bulk zit.
Wat een poep. Met 1.91 en een kleine 110 kg ben ik verre van vergevorderd maar ik gain echt 0.0 meer in een cut hoor. Ook niet met een dosis AAS en HGH erbij. Ben blij als ik m'n kracht behoud.

Terug
Naar boven