MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik merk in de eerste weken van de cut en op cruise nog wel krachttoename hier en daar, maar of dat daadwerkelijk ook meer spiermassa betekent ,dat weet ik niet. Maar merk wel wat krachttoename op sommige oefeningen. Na aantal weken vlakt dat af en dan is het proberen kracht te behouden, zo ervaar ik het.

Inderdaad. Ik druk wel vaker een pr in de cut, maar dat wilt niet zeggen dat ik vvm gepakt heb.

Als je vvm kan aanzetten tijdens een cut, waarom zou je dan je vetpercentage laten oplopen tijdens een bulk?

Als je vvm kan aanzetten tijdens een cut, waarom zou je dan je vetpercentage laten oplopen tijdens een bulk?
Omdat je nog meer spiermassa aan zou zetten met een bulk waarin ook je vet% zou oplopen met die theorie. Dan is het maar net welk doel je hebt of waar je prioriteit ligt.

PXL_20230410_143245674.PORTRAIT.jpg

Lean bulk mode 🤜💥
Atm 4280 cal
230 protein
80 vet
660 carbs

De cal gaan er makkelijk in, de gewichten vliegen omhoog en 0 pijntjes so far 👌

Geen squat, bench of deadlift te bekennen voor mij overigens. Machines, kabels en dumbbells.

PXL_20230410_143245674.PORTRAIT.jpg

Lean bulk mode 🤜💥
Atm 4280 cal
230 protein
80 vet
660 carbs

De cal gaan er makkelijk in, de gewichten vliegen omhoog en 0 pijntjes so far 👌

Geen squat, bench of deadlift te bekennen voor mij overigens. Machines, kabels en dumbbells.
Wel echt iets voor je traps doen zou ik zeggen. Die zijn bijna non existent en dat draagt wel wat bij vind ik persoonlijk. Of het ligt aan de foto

Dan is dan ook de grote fout die we allemaal keer op keer maken, te dik worden in de hoop / veronderstelling dat dit meer massa met zich meebrengt.

Terug
Naar boven