- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Uit welke provincie kom je dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit welke provincie kom je dan?
woon in Rotterdam. dus is wel ff reizen voor je volgens mij
Check deze video anders even:Probeer het dagelijks te oefenen. Maar echt respect voor jullie, het is super moeilijk.
Ja ik hoop binnenkort mijn rijbewijs te bemachtigen. En anders kom ik een keer met het OV.woon in Rotterdam. dus is wel ff reizen voor je volgens mij
is goed stuur maar een berichtje als je van plan bent. kan je misschien meteen meetrainen als je wiltJa ik hoop binnenkort mijn rijbewijs te bemachtigen. En anders kom ik een keer met het OV.
Lak je je nagels?![]()
Denk dat dit oprecht wel mn sterkste punt van mn fysiek begint te worden lol
@ThaWasteland wel
Johnny keurt het goed hoor.
Val je op mannen?![]()
Denk dat dit oprecht wel mn sterkste punt van mn fysiek begint te worden lol
Krulletjes met oorbellen
Snap niet
Heb geen krullen

Snap niet
als je shape maar prefereert voor gewicht. Gewicht is een leuke dataset waarmee je kan sturen in samenwerking met je shape. Anders dan dat is gewicht ondergeschikt aan alles.Is ook zo maar is meer voor mijn eigen indicatie van hoe diep ik wil gaan. Wil nog verder gaan als met de shoot. En ik denk dat dit wel gaat lukken aangezien ik niet zoveel ben aangekomen zoals normaal
Oneens, gewicht altijd leidendals je shape maar prefereert voor gewicht. Gewicht is een leuke dataset waarmee je kan sturen in samenwerking met je shape. Anders dan dat is gewicht ondergeschikt aan alles.
Ik sta wel eens 3 weken stil op de weegschaal om daarna toch weer af te vallen op dezelfde kcals, erg dom om je dan door je gewicht te laten lijden.