- Waardering
- 3.089
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 12%
en blijven slapen ?is goed stuur maar een berichtje als je van plan bent. kan je misschien meteen meetrainen als je wilt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en blijven slapen ?is goed stuur maar een berichtje als je van plan bent. kan je misschien meteen meetrainen als je wilt

Ik wil ook een keertje maar dat is puur omdat ik altijd geweldige cheat meals voorbij zie komen bij @Wengstertje
standaard 2 dozen donuts op voorraadIk wil ook een keertje maar dat is puur omdat ik altijd geweldige cheat meals voorbij zie komen bij @Wengstertje
Ik wil ook een keertje maar dat is puur omdat ik altijd geweldige cheat meals voorbij zie komen bij @Wengstertje
denk dat jullie de verkeerde voor jullie hebben

zonder context is dit niet waar dus leg uit.
Is niet raar toch? Je quads flexen minder zodra je zakt? Ik weet niks van poseren maar heb 't net geprobeerd en ik heb 't zelfde.Bij alle front poses span ik me quads aan, knieen/voeten wat naar buiten draaien en dan zak ik paar cm door de knieen. Zodra ik 5cm zak door de knieen is de definitie direct minder in de quads. Wat doe ik verkeerd of kan ik verbeteren?
Links “recht staan” / rechts “door de knieeen zakken”
![]()
Waarom zou je 5 cm doorzakken?Bij alle front poses span ik me quads aan, knieen/voeten wat naar buiten draaien en dan zak ik paar cm door de knieen. Zodra ik 5cm zak door de knieen is de definitie direct minder in de quads. Wat doe ik verkeerd of kan ik verbeteren?
![]()
Ik vind het totaal plaatje dan groter ogen, sweep oogt dan groter waardoor de X frame beter in beeld komt.
dan moet je niet meer doorzakken. iets wijder staan met je benen zodat adductors elkaar nog wel raken. maar ik heb het idee dat je op de foto links ze teveel tegen elkaar plet. dus ruimte heb om iets wijder te staanIk vind het totaal plaatje dan groter ogen, sweep oogt dan groter waardoor de X frame beter in beeld komt.
Dit ga ik proberen kijken of het beter oogt.dan moet je niet meer doorzakken. iets wijder staan met je benen zodat adductors elkaar nog wel raken. maar ik heb het idee dat je op de foto links ze teveel tegen elkaar plet. dus ruimte heb om iets wijder te staan
en voeten meer in een v zetten
Dit. Links wijzen je tenen naar voren en rechts meer naar buiten.dan moet je niet meer doorzakken. iets wijder staan met je benen zodat adductors elkaar nog wel raken. maar ik heb het idee dat je op de foto links ze teveel tegen elkaar plet. dus ruimte heb om iets wijder te staan
en voeten meer in een v zetten
Je bekken naar achtere kantelen dan zet je meer rek op de quads en satorius.Bij alle front poses span ik me quads aan, knieen/voeten wat naar buiten draaien en dan zak ik paar cm door de knieen. Zodra ik 5cm zak door de knieen is de definitie direct minder in de quads. Wat doe ik verkeerd of kan ik verbeteren?
![]()
Dan past ie beter op de foto